کد خبر : 1548728 | 03 شهریور 1397 ساعت 18:09 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: امتیاز خوبی گرفتیم، شکایتی ندارم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی با توجه به دشواری های بازی کردن مقابل ولورهمپتون، کسب یک امتیاز از این دیدار را غنیمت می داند.

گواردیولا: امتیاز خوبی گرفتیم، شکایتی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها در روزی که 2 بار دیرک دروازه حریف را به لرزه درآورده و یک گل هند دریافت کردند در نهایت برابر ولورهمپتون متوقف شد و اولین 2 امتیاز فصل را از دست داد اما گواردیولا مجموعا از شرایط راضی است.

 

1330571

 

گواردیولا گفت: "امتیاز خوبی گرفتیم. ما شانس های زیادی خلق کردیم اما دروازه بان حریف مهارهای بسیار خوبی داشت و ما می دانستیم ولورهمپتون این فصل چه تیم باکیفیتی بوده است.

 

هیچ شکایتی نداریم. در نیمه دوم 5-6 حمله خطرناک داشتیم اما شرایط بسیار پیچیده بود و همین که موقعیت های زیادی خلق کردیم خوشحال کننده است. در نیمه اول آگوئرو دیرک دروازه حریف را به لرزه درآورد و گاهی اوقات شرایط مطابق میل شماست و گاهی اوقات اینگونه نیست.

 

ما شانس های کمی به حریف دادیم و مجموعا و با توجه به کیفیت ولورهمپتون، نتیجه خوبی گرفتیم. طی 3 فصلی که سرمربی سیتی هستم می دانم بازی کردن در خانه ولورهمپتون چقدر پیچیده است.

 

سیتی تیم آماده ای است و مخصوصا وقتی که ما اولین گل را دریافت کردیم واکنش خوبی نشان دادیم. گاهی تعجب می کنم هافبک های ما چقدر خوب در چارچوب سیستم ما بازی می کنند اما در نهایت موقعیت های ما تبدیل به گل نشد."

دیدگاه‌ها