کد خبر : 1548778 | 03 شهریور 1397 ساعت 22:48 | 188.5K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش 15 دقیقه ای جهانبخش در آنفیلد؛

لیورپول 1 - 0 برایتون؛ سومین پیروزی متوالی قرمزها

لیورپول موفق شد در دیداری دشوار و در شبی که در اواخر بازی تحت فشار حملات برایتون قرار گرفت در نهایت با یک گل حریف خود را مغلوب کند.

لیورپول 1 - 0 برایتون؛ سومین پیروزی متوالی قرمزها

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه شاگردان کلوپ بازی را هجومی آغاز کردند و در همان نیمه اول هم به گل رسیدند، اما هرچه از زمان بازی گذشت برایتون نمایش بهتری داشت و در 15 دقیقه پایانی و بعد از ورود علیرضا جهانبخش به میدان، چند موقعیت خوب هم خلق کرد که مهم ترین آن ارسال جهانبخش در دقیقه 90 و ضربه سر پاسکال بود که با مهار فوق العاده آلیسون همراه شد تا در نهایت لیورپول با یک گل پیروز شود.

 

لیورپول از همان ابتدا بازی را کاملا هجومی آغاز کرد و در دقیقه 9 بخت فوق العاده ای برای زدن گل اول داشت اما ضربه سر فیرمینو از دهانه دروازه با مهار دیدنی رایان همراه بود.

 

دقایقی بعد این رابرتسون بود که با یک ضربه دیدنی دروازه حریف را تهدید کرد اما دیرک دروازه مانع گلزنی این مدافع جوان شد.

 

1330636

 

1330619

 

1330620

 

اما حملات مرسی سایدی ها در دقیقه 23 بالاخره جواب داد و محمد صلاح موفق شد روی پاس فیرمینو و یک ضربه زمینی و دقیق، گل اول لیورپول را به ثمر برساند.

 

در دقیقه 31 و روی سانتر میلنر، واینالدوم با یک ضربه سر در آستانه زدن گل دوم بود اما رایان دروازه برایتون را نجات داد. در اواخر نیمه اول ضربه دیدنی فرمینو با اختلاف کمی از بالای دروازه برایتون راهی خارج شد تا نیمه اول با همان برتری 0-1 لیورپول به اتمام برسد.

 

در ابتدای نیمه دوم و روی اشتباه کیتا، برایتون با همکاری مورای و ناکرت صاحب فرصت شد اما آنها با بی دقتی به راحتی این فرصت را از دست دادند.

 

1330632

 

در ادامه جریان بازی بسیار آرام شده و در مرکز زمین دنبال شد. در دقیقه 65 برایتون صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما شوت بیسوما راهی به دروازه نیافت.

 

در دقیقه 75، علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی برایتون به جای ناکارت وارد زمین شد تا 15 دقیقه برای اثبات شایستگی های خود فرصت داشته باشد.

 

در دقیقه 79 و روی یک کرنر، برایتون در مقابل دروازه لیورپول صاحب فرصت شد اما هیچکدام از بازیکنان این تیم از آن استفاده نکردند.

 

با ورود جهانبخش، برایتون روند هجومی تری به خود گرفته و در دقایق پایانی بیشتر به سمت دروازه لیورپول حمله کرد اما در خلق موقعیت ناکام بود.

 

در دقیقه 86 لیورپول می توانست به گل دوم برسد اما ضربه آرنولد با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. لحظاتی بعد این بار فن دایک با حضور در محوطه جریمه دروازه برایتون را تهدید کرد اما رایان با عکس العملی به موقع مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

 

1330635

 

در دقیقه 89  برایتون بهترین فرصت را برای زدن گل تساوی داشت اما عکس العمل فوق العاده آلیسون برابر ضربه سر پاسکال گراس دروازه این تیم را نجات داد تا در نهایت لیورپول با همان یک گل به برتری برسد.

 

ترکیب اصلی 2 تیم: 

 

لیورپول: آلسیون- آرنولد- گومز- فن دایک- رابرتسون- میلنر- واینالدوم- کیتا- صلاح- مانه- فرمینو

 

برایتون: رایان- مونتویا- دافی- بالوگان- بانگ- ناکارت- استفنز- پروپر- مارچ- بیسوما- مورای

دیدگاه‌ها