کد خبر : 1548785 | 04 شهریور 1397 ساعت 00:20 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: برایتون شایستگی زدن گل تساوی را داشت

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از پیروزی 1-0 مقابل برایتون، عملکرد آلیسون بکر، دروازه بان تیمش را تحسین کرد.

کلوپ: برایتون شایستگی زدن گل تساوی را داشت

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب توانست با تک گل محمد صلاح، در خانه مقابل برایتون به پیروزی برسد و به سومین پیروزی پیاپی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر برسد. این در حالی است که برایتون هفته گذشته موفق شده بود 3-2 منچستریونایتد را شکست بدهد و اگر واکنش دیدنی آلیسون مقابل ضربه پاسکال گروس در دقیقه 89 نبود، این تیم می توانست در آنفیلد هم به امتیاز برسد.

در پایان بازی، کلوپ در پاسخ به این سوال که آیا آلیسون آخرین قطعه برای تکمیل شدن پازل تیمش بود، گفت:" اینطور به نظر می رسد. او خرید فوق العاده ای برای ماست. ما این را از قبل می دانستیم. البته که این عملکرد به او اعتماد به نفس می دهد. بعضی ها فکر می کردند که چون او یک دروازه بان برزیلی است که در ایتالیا بازی کرده بود، به ضربات آزاد عادت ندارد اما او توانست به خوبی دروازه اش را مدیریت کند و من عملکردش را دوست داشتم. به همین دلیل است که او را خریدیم."

 

 

1330635

 

کلوپ همچنین تایید کرد که عملکرد تیمش در نیمه دوم افت کرد اما از اینکه تیمش توانست به سومین پیروزی اش برسد، خوشحال است.

" گاهی اوقات زندگی یک مربی اینطور است؛ به سه امتیاز می رسید اما هنوز جا برای بهتر شدن وجود دارد. در نیمه اول، ما کاری که باید را انجام دادیم، صبورانه بازی کردیم، یک گل فوق العاده زدیم و می توانستیم یک یا دو گل دیگر بزنیم.

نیمه دوم اینطور نبود. به یاد ندارم موقعیت فوق العاده ای ایجاد کرده باشیم. هر تیمی می توانست به گل برسد اما پاسکاری های ما به اندازه کافی خوب نبود. آنها هم موقعیت هایی داشتند. اگر آنها روی ضربه گروس به گل می رسیدند، شایستگی اش را داشتند زیرا خوب دفاع کرده بودند. من از این نتیجه خیلی راضی ام و همین کافی است.

ما شایستگی این سه امتیاز را داشتیم و این خوب است. ما باید بیشتر کار کنیم. در طول هفته، بازیکنان آماده به نظر می رسیدند اما امروز نه خیلی زیاد. بنابراین سرمربی هم چیزهای جدیدی یاد می گیرد. تا به حال همه چیز خوب بوده اما قبل از بازی هم می دانستیم که برای پیروزی باید خیلی تلاش کنیم."

دیدگاه‌ها