کد خبر : 1548788 | 04 شهریور 1397 ساعت 00:55 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

ناپولی 3-2 میلان: بازگشت بزرگ شاگردان کارلتو

ناپولی در دیداری خانگی در حالی مقابل میلان به پیروزی 3-2 رسید که ابتدا با دو گل از این تیم عقب افتاده بود.

ناپولی 3-2 میلان: بازگشت بزرگ شاگردان کارلتو

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که در ورزشگاه سن پائولو ناپل برگزار شد، ابتدا میلانی ها با گل های بوناونتورا و کالابریا پیش افتادند اما شاگردان آنچلوتی در ادامه توانستند به سه گل برسند و سه امتیاز این دیدار حساس را از آن خود کنند. 

ناپلی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی تیم برتر میدان بودند اما در ایجاد موقعیت روی دروازه میلان توفیقی نداشتند. در دقیقه 13 چیزی نمانده بود که ضربه چیپ اینسینیه، تبدیل به گل اول بازی شود اما توپ از بالای دروازه دوناروما به بیرون رفت.

در مقابل، این میلانی ها بودند که در دقیقه 15، روی اولین موقعیت جدی شان به گل رسیدند. روی یک ارسال از سوسو، این فابیو بورینی بود که با ضربه سر، بوناونتورا را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه تماشایی، دروازه ناپولی را باز کرد.

 

1330650

 

بعد از این گل بار دیگر ناپلی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند اما توان عبور از خط دفاعی میلان را نداشتند. با نزدیک شدن به دقایق پایانی نیمه اول، بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود میلان به پایان رسید.

نیمه دوم را میلانی ها بهتر آغاز کردند و خیلی زود به گل دوم رسیدند. این بار هم روی یک ارسال بود که توپ در محوطه جریمه ناپولی به سوسو رسید و او هم با یک بغل پای ساده، کالابریا را در موقعیت گلزنی قرار داد. او هم با یک ضربه دقیق، توپ را از بین پاهای کولیبالی، به گوشه دروازه داوید اوسپینا فرستاد.

 

 

1330648

 

ناپلی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و خیلی زود، یکی از گل های خورده را جبران کردند.  روی اشتباه بازیکنان میلان بود که ناپلی ها در زمین این تیم صاحب توپ شدند و در نهایت روی پاس عرضی کایخون، این زلینسکی بود که با یک ضربه نه چندان محکم، دوناروما را مغلوب کرد.

حملات ناپولی بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که زلینسکی خیلی زود گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او از کنار دروازه میلان به بیرون رفت.

برتری میزبان سرانجام در دقیقه 67 نتیجه بود و زلینسکی، خود و تیمش را دو گله کرد. این بار روی یک کرنر بود که ضربه سر باکایوکو، پشت محوطه جریمه به زلینسکی رسید و او هم با یک والی تماشایی، حساب کار را 2-2 کرد.

 

1330656

 

با این گل بازی متعادل تر شد و تعویض های دو مربی، نشان می داد که هر دو بیشتر به دنبال حفظ نتیجه هستند اما ناپولی در دقیقه 80 به گل سوم رسید. پاس در عرض آلن، در شرایطی که مدافعان میلان استقرار مناسبی نداشتند، در مقابل دروازه به دریس مرتنس رسید و او هم با یک ضربه مطمئن، کار را تمام کرد.

در دقایق پایانی، باز هم این ناپلی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با پیروزی 3-2 شاگردان کارلتو به پایان رسید.

دیدگاه‌ها