کد خبر : 1548857 | 04 شهریور 1397 ساعت 10:02 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

ما مثل سپاهان دنبال ایستگاهی نبودیم!

اسماعیلی‌فر: با تمام قدرت شوت زدم، چسبید به تور

هافبک تراکتورسازی اعلام کرد تیمش همین روند خوب را در آینده نیز ادامه می دهد و نتایج مطلوب تری می گیرد.

اسماعیلی‌فر: با تمام قدرت شوت زدم، چسبید به تور

دانیال اسماعیلی فر در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره دیدار تراکتورسازی و سپاهان عنوان کرد: من فکر می کنم یکی از بهترین بازی های خود در هفته 5 هفته گذشته را انجام دادیم. هم ما و هم سپاهان بازی خوبی انجام دادیم و فوتبال خوبی انجام شد. ما هجومی به میدان رفتیم و حتی در نیمه اول هم بهتر بازی کردیم. واقعا ناعادلانه بود اگر بازی را می باختیم. فکر می کنم مساوی نتیجه عادلانه ای بود که خداراشکر به دست آمد.


وی ادامه داد: ما تمام تلاشمان را به کار گرفته بودیم تا شرمنده مردم خوب آذربایجان نشویم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. به هر حال آنها این همه راه را از تبریز و سایر نقاط به اصفهان آمدند تا حمایت کنند و خوشبختانه یک امتیاز از این مسابقه سخت گرفتیم.


هافبک تراکتورسازی درباره گل زیبایی که به ثمر رساند، تاکید کرد: گل من خواست خدا بود. خوشحالم که یک بار دیگر مثل هفته قبل توانستم گل بزنم. فکر می کنم این گل تلاش بچه ها بود که من به ثمر رساندم.


اسماعیلی فر همچنین گفت: تیم ما مثل سپاهان بازیکن بلند زن ندارد و ما تیمی نیستیم که به دنبال گرفتن ضربه ایستگاهی باشیم و بخواهیم اینطور به گل برسیم. در دقایق پایانی که آن گل را خوردیم، بهترین موقعیت بود که از شوت های از راه دور استفاده کنیم. من در ذهنم بود که یک توپ بگیرم و شوت بزنم و وقتی دیدم کسی جلویم نیست آن ضربه را با تمام قدرت زدم و خوشحالم که وارد دروازه شد.


وی درباره واکنش هواداران تراکتورسازی به گل زیبایش خاطرنشان کرد: از همه عزیزانی که تبریک گفتند و روحیه دادند، تشکر می کنم. من وظیفه ام را در تراکتور انجام دادم و خوشحالم که مثمرثمر واقع شدم. امیدوارم در آینده نیز بتوانم موفق عمل کنم و برای تیم مفید باشم.


اسماعیلی فر با اشاره به آینده تراکتورسازی بیان کرد: تیم ما بسیار نسبت به قبل تغییر کرده و همچنان برای بهتر شدن زمان نیاز داریم. هفته به هفته شرایط مان بهتر می شود و شما می بینید که مسعود شجاعی و اشکان دژاگه چقدر در این دو بازی کمک کردند. خارجی های ما نیز فوق العاده بودند و خوشحالم که هواداران راضی هستند. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و در آینده نیز نتایج خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها