کد خبر : 1548903 | 04 شهریور 1397 ساعت 11:05 | 67.7K بازدید | 0 دیدگاه

نمره متوسط رسانه های جزیره به ستاره ایرانی

جهانبخش برای مهار سرعت صلاح وارد شد(عکس)

بعد از نیمکت نشینی در جدال خانگی برابر شیاطین سرخ این بار حضور در ورزشگاه آنفیلد هم برای گران قیمت ترین بازیکن تاریخ برایتون چندان خوش یمن نبود.

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش خرید 17 میلیون پوندی برایتون در پنجره تابستانی لیگ برتر جزیره در سومین هفته از فصل جدید هم نیمکت نشین شد تا بعد از تماشای جدال با شیاطین سرخ اولدترافورد اقای گل فصل گذشته آردیویسه هلند این بار شاهد تلاش هم تیمی هایش با فینالیست فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در یکی از سرشناس ترین ورزشگاه های دنیا باشد.

 

1330809


کریس هیتن بعد از برد شیرین هفته قبل مقابل منچستریونایتد تنها با یک تغییر تیمش را به مصاف لیورپول صدرنشین لیگ جزیره فرستاد و ترجیح داد با وجود آمادگی خوبی که علیرضا جهانبخش داشت از ستاره ایرانی خود روی نیمکت بهره ببرد چون رقیب این بازیکن یعنی کنودکورت فرانسوی مقابل شاگردان مورینیو در بازی هفته قبل نمایشی استثنایی ارائه داده بود.


این بازی در حالی با تک گل محمد صلاح و برتری مطلق لک لک ها به نیمه دوم رسید که در دقیقه 75 سرمربی برایتون مرد شماره 16 خود را به جای ستاره فرانسوی به میدان فرستاد تا نویسنده سایت انگلیسی   independent این تصمیم کریس هیتن را تدبیری برای مهار فرارهای سرعتی محمد صلاح در دقایق پایانی قلمداد کند. درست مثل سایت دیلی میل که مدعی شد تعویض های سرمربی برایتون برای خروج از زیر بار فشارهای شدید لیورپولی ها زیاد کارساز نبود.

 

1330810


علیرضا جهانبخش اما در همان 15 دقیقه حضور در زمین توانست با چند فرار سرعتی و حرکات تکنیکی خودی نشان بدهد تا جایی که سایت دیلی میل برای او نمره 6 از 10 در نظر گرفت ضمن این که سایر رسانه ها نیز نمرات متوسط و گاها بهتر از برخی نفرات ثابت به ستاره ایرانی دادند تا دومین تجربه ملی پوش ایرانی و آقای گل آردیویسه نیز با طعم تلخ شکست به پایان برسد.

 

1330812


برایتون امشب با تیم زیر 23 ساله های خود در خانه میزبان ساوتهمپتون خواهد بود، جدالی که مشخص نیست کریس هیتن بار دیگر گران قیمت ترین خرید خود را در اختیار این تیم قرار خواهد داد تا مثل بازی با آرسنال به میدان برود یا نه؟

 

1330811

دیدگاه‌ها