کد خبر : 1548923 | 04 شهریور 1397 ساعت 12:13 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی نیوکاسل - چلسی

دو تیم نیوکاسل و چلسی، امروز در دیداری حساس مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

پیش بازی نیوکاسل - چلسی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شروع خوبی در لیگ برتر امسال داشته و 2 پیروزی از دو بازی ابتدایی خود به دست آورده است. شاگردان مائوریزیو ساری، نمایش خوبی در این دو دیدار داشته و با 6 امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به رقبا در رده چهارم قرار دارند ولی این فرصت در اختیار آنها قرار دارد که با کسب پیروزی در بازی امروز، اختلاف خود با صدر جدول یعنی لیورپول که در هر سه بازی اش به پیروزی رسیده را کاهش دهند.

 

1328372

 

 

پس از تساوی روز گذشته سیتی، چلسی فرصت این را دارد که در کنار لیورپول، تنها تیمی باشد که سه پیروزی از سه بازی خود به دست آورده است. ساری توانسته تحولات جدی در این تیم ایجاد کند و کیفیت چلسی را به حدی که انتظار می‌رفت بالا ببرد.

 

در آن سو نیوکاسل با هدایت بنیتس در دو بازی ابتدایی خود در لیگ، یک باخت مقابل تاتنهام و یک تساوی مقابل کاردیف سیتی به دست آورده است.  در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای چلسی ، 1 پیروزی برای نیوکاسل و یک تساوی به دست آمده است.

 

مارکو فن خینگل و براون، غایبان چلسی خواهند بود و حضور فابرگاس هنوز مشخص نیست. هایدن به علت محرومیت نمی‌تواند نیوکاسل را همراهی کند و کندی که به صورت قرضی از چلسی به نیوکاسل پیوسته، مقابل تیم اصلی اش به میدان نخواهد رفت.

 

ترکیب احتمالی:

 

1330838

دیدگاه‌ها