کد خبر : 1548949 | 04 شهریور 1397 ساعت 12:32 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور با قانون جدید بهتر از قبل می‌شود؛

رحمانی: صحبت در مورد گذشته درست نیست

هافبک تیم فوتبال سپاهان می گوید که شرایط تیم به طور کلی با سه سال گذشته متفاوت است.

رحمانی: صحبت در مورد گذشته درست نیست

بختیار رحمانی هافبک تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص دیدار دو تیم سپاان و تراکتورسازی که با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت، به خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم و بچه ها خیلی خو ب بازی کردند. البته تراکتورسازی هم تیم خوبی بود و نیمه دوم سوار بازی بودند. نیمه دوم هم ما موقعیت هایی داشتیم ولی می دانستیم که نیمه دوم با توجه به اینکه ما جلو هستیم، آنها حمله می کنند. بعد از اینکه گل خوردیم گل هم زدیم ولی متاسفانه نتواسنتیم حفظ کنیم.


وی ادامه داد: تیم تراکتورسازی بازیکنان بسیار خوبی دارد و باید هر لحظه منتظر باشی کاری بکنند. البته می توانستیم جلوی شوت آنها را بگیریم که نشد ولی شک نکنید دیگر چنین چیزی اتفاق نمی افتد. تیم فوق العاده ای داریم و همه با هم یک دست و یکدل هستیم.

 

رحمانی در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان می تواند روزهای تلخ سه سال گذشته را فراموش کند، توضیح داد: همه چیز تغییر کرده و مثل چند سال پیش نیست. ما متاسفانه چند بازی در خانه را از دست دادیم وفکر می کنم حقمان برد بود. هر چند شرایط زمین هم خوب نبود. در این زمین می شد این بازی را ببریم ولی اینکه بخواهیم بحث گذشته را بکنیم درست نیست چون تیم ما خیلی بهتر شده و جلوتر هم که برویم هر هفته بهتر می شویم.


هافبک فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن در مورد شرایط خود و اینکه چه زمانی می تواند به ترکیب اصلی تیم برسد، اظهار داشت: تا هفته سوم چهارم که آمدم آقای قلعه نویی لطف کردند و به من بازی دادند. من تمرینات خوبی قبل از اینکه به تیم اضافه بشوم نداشتم در همه جای دنیا هم وقتی به تیم دیر اضافه می شود، نمی توانی زود به ترکیب برسی.  در هفته سوم به شرایط بازی رسیدم و الان شرایط بدنی بسیار خوبی دارم و هر موقع امیرخان صلاح بدانند در خدمت تیم هستم.3  البته مهم موفقیت تیم است. هر جای دنیا شاید از نیمکت نشیی ناراخت بشوند ولی من تلاش می کنم و بچه های ترکیب اصلی هم عالی بازی می کنند. مشکلی با این داستان ندارم وامیدوارم هر چیزی که خیر است و به تیم کمک می کند اتفاق بیافتد.


هافبک تیم سپاهان در مرد کیفیت چمن نقش جهان و تاثیر آن بر نتیجه گیری تیم بیان کرد: این موضوع برای تیم های دیگر هم بود. چمن نقش جهان از کیفیت زمین کم می کرد. تکل که می زنی زمین چاله می شود. زمین مناسب بازی نبود از آقای آذری تشکر می کنیم  که زمین خودشان را در اختیار ما قرار دادند. ما آنجا خیلی بهتر بازی کردیم. می توانستیم ببریم و موقعیت های خوبی داشتیم ولی استفاده نکردیم امیدوارم دیگر این اتفاقات نیافتد فکر می کنم زمین هم پس از تعطیلات درست می شود.


هافبک سابق تراکتورسازی در مورد شرایط تیم سابق خود و اینکه پایان سربازگیری به این تیم کمک می کند یا نه اضافه کرد: من فکر می کنم می تواند کمک کند. قبلا خیلی حرف بود پشت سربازیکنان وجود داشت ولی هر بازیکنی هر جایی که باشد، تمام تلاشش را می کند. زمانی که آنجا بودیم هم در آسیا و هم در لیگ خوب بودیم.


وی ادامه داد: آمدن مسعود و اشکان کیفیت لیگ را بالا می برد. ضمن اینکه مربی خیلی خوبی دارند. من از قانون سربازی به طور کامل خبر ندارم ولی اگر نتوانند بگیرند با این شرایطی که دارند از قبل بهتر می شوند.


رحمانی در پایان با تشکر از هواداران اینگونه صحبت های خود را خاتمه داد: از هواداران ممنونم که خیلی خوب از تیم حمایت می کنند و همه جوره کنار هم هستند. از طرف خودم و تمام بچه ها این نوید را می دهم که جایگاه خوبی در پایان فصل داشته باشیم.

دیدگاه‌ها