کد خبر : 1549053 | 04 شهریور 1397 ساعت 17:29 | 44.4K بازدید | 0 دیدگاه

باخت به کره جنوبى برایم قابل قبول نیست

رحیمی: برادران استکی را نمى‌بخشم

رییس فدراسیون هندبال گفت: برای برادران استکی در سپاهان کم نگذاشته بودم؛ اما با من و هندبال بد کردند.

رحیمی: برادران استکی را نمى‌بخشم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هندبال در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی نتوانست عملکرد قابل قبولی ارائه دهد و با برد مقابل عربستان تنها توانست رده پنجم را از آن خود کند. 


علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون در این باره می گوید:«بازی به قطر را بالطبع واگذار می کردیم چون آنها در تیم خود از همه ملیتها بازیکن گرفته اند. مشخصا مقابل منتخب جهان نمی توانی پیروز شوید.در بازی با بحرین هم آنها از ما بهتر بازی کردند و به برد رسیدند.حقشان بود ولی باخت به کره برای من قابل قبول نیست. در این مدت تمام تلاشم این بوده که تمامی امکانات و اردوهای تدارکاتی را به نحو احسن برای ملی پوشانم فراهم سازم. بعد از بحرین نیز نشستهایی برای تیم برگزار کردیم تا تیم خود را از فضای باخت خارج کند؛ اما نشد که نشد.»


وی به نبود هفت لژیونر هم اشاره ای می کند:«بازیهای آسیایی در تقویم جهانی نیست و به این دلیل خیلی بازیکنان ما نتوانستند بیایند.البته از پوریا نوروزی نژاد تشکر می کنم که از همان ابتدا دلایل باشگاهش را مطرح کرد و اعلام نمود که نمی آید. یوسف نژاد هم به همان شکل اما برادران استکی را نمی بخشم. نه باشگاهشان جواب ما را داد و نه خود این دو بازیکن به تلفنهای من و حتی محمدرضا رجبی ،دبیر فدراسیون که زمانی کاپیتان آنها بود پاسخ ندادند. پیغام های آنها را در رسانه ها می خواندیم که نمی آیند. احترام به تیم ملی واجب است. مثل سایر بازیکنان از همان ابتدا به من توضیح می دادند. برای  برادران استکی در سپاهان کم نگذاشته بودم؛ اما با من و هندبال بد کردند.

دیدگاه‌ها