کد خبر : 1549150 | 05 شهریور 1397 ساعت 08:36 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکرات فشرده‌ی بایرن و PSG

جابجایی بزرگ: بواتنگ به جای دراکسلر؟

جروم بواتنگ همچنان در پی ترک آلیانز آرنا است و پاری سن ژرمن در چند روز گذشته برای ممکن کردن انتقال او پیشنهاد جدیدی به بایرن مونیخ ارائه داده است.

جابجایی بزرگ: بواتنگ به جای دراکسلر؟

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه تنها 5 روز به پایان مهلت نقل و انتقالات فوتبال آلمان باقی مانده، بایرن مونیخ اگر بخواهد بواتنگ را بفروشد باید هر چه زودتر دست به کار شود. روزنامه‌ی آلمانی کیکر گزارش داد که پاری سن ژرمن اخیراً به بایرن پیشنهاد جالبی ارائه داده: پیشنهاد معاوضه‌ی یولیان دراکسلر با جروم بواتنگ.


دراکسلر که در زمان حضور در شالکه و ولفسبورگ بارها نیش خود را به بایرن مونیخ زده بود و بایرنی‌ها از او خاطره‌ی خوبی نداشتند، از ژانویه‌ی 2017 تا امروز در پاریس بازی می‌کند. این وینگر 24ساله‌ی آلمانی در پاریس پشت سر کیلین امباپه و نیمار قرار داشته و آنقدر که دلش می‌خواسته به بازی گرفته نمی‌شده ولی او با اینحال موفق شده در دو فصل حضور در تیم پاریسی 9 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل بدهد.


دراکسلر هم مثل بواتنگ خواهان پیوستن به باشگاهی جدید بوده و سویا تلاش زیادی کرده تا دراکسلر را به عنوان بازیکن قرضی به اسپانیا منتقل کند. ولی حالا به نظر می‌رسد که انتقال او به اسپانیا با مشکل بزرگی مواجه شده است.


بایرن در شرایط عادی به یک وینگر جوان دیگر احتیاج ندارد ولی از دست دادن کینگزلی کومان به دلیل مصدومیت، باشگاه را با شرایط بغرنجی روبرو کرده. بنابراین اگر بایرن بتواند بازیکنی با فوتبال شبیه به ریبری را بدون پرداخت هیچ مبلغ اضافی‌ای به تیم خود منتقل کند، از این انتقال با آغوش باز استقبال خواهد کرد.


باید منتظر ماند و دید که آیا این جابجایی هیجان‌انگیز در نهایت به وقوع خواهد پیوست یا نه ولی در هر صورت، پیوستن دراکسلر به بایرن مونیخ برای هواداران این تیم، ماجرای جذابی خواهد بود.

دیدگاه‌ها