کد خبر : 1549224 | 05 شهریور 1397 ساعت 11:13 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچستریونایتد - تاتنهام

دو تیم منچستریونایتد و تاتنهام، امشب در ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچستریونایتد - تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ با یک پیروزی و یک شکست در شروع لیگ، شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند و به شدت تحت فشار قرار گرفته اند. آقای خاص پس از شکست مقابل برایتون مورد هجوم انتقادات قرار گرفت و حتی صحبت از جانشین او نیز به میان آمد ولی به نظر نمی‌رسد مدیران یونایتد با منتقدین هم نظر باشند و قصد ایجاد تغییرات روی نیمکت تیمشان را داشته باشند.

 

با این حال این دیدار می‌تواند نقش تعیین کننده ای در آینده مورینیو و همینطور آینده یونایتد در این فصل ایفا کند. در آن سو تاتنهام در هر دو بازی خود در این فصل به پیروزی رسیده و به دنبال کسب پیروزی سوم است تا به همراه لیورپول و چلسی در بالای جدول قرار بگیرد. پوچتینو پس از چندین فصل که نتایج بسیار خوبی کسب کرد و به قهرمانی نزدیک شد، حالا این بار قصد دارد طعم قهرمانی را بچشد.

 

 

1331208

 

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای یونایتد و 3 پیروزی برای تاتنهام به دست آمده و باید دید کدام تیم می‌تواند این قاعده را شکسته و در دیدار امروز به پیروزی برسد.

 

اما یونایتد از همراهی دیاگو دالوت، سرخیو رومرو و مارکوس روخو محروم است و حضور ماتیچ، والنسیا، هررا، روخو، الکسیس سانچس و لوک شاو هنوز مشخص نیست. برای تاتنهام نیز غیبت خواین فویث، وینسنت یانسن، هوگو لوریس و سون هیونگ مین حتمی است و حضور اونوماه هنوز مشخص نیست."

 

ترکیب احتمالی:

 

1331209

دیدگاه‌ها