کد خبر : 1549256 | 05 شهریور 1397 ساعت 12:16 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

بادران و پاشازاده فینال زودرس را باختند! (عکس)

در یکی از حساس ترین بازی های هفته سوم لیگ یک دو تیم اکسین و بادران به مصاف هم رفتند که این بازی پر افت و خیز با نتیجه یک بر صفر به سود اکسین خاتمه یافت.

به گزارش "ورزش سه"، اکسین با پیروزی در این بازی بزرگ و یا بهتر است بگوییم فینال گونه 9 امتیازی شد و به یکه تازی خود در صدر جدول لیگ یک ادامه داد.


مهدی پاشازاده که تیم های متعددی را از لیگ 2 به لیگ یک رهنمون کرده و آخرین تیم راه یافته توسط این مربی به لیگ یک شاهین شهرداری بوشهر بوده پیش از این در شهرداری تبریز و در لیگ یک روزهای خوبی نداشت. هم چنین پارسه تهران که  البته حضورش دراین تیم تنها چهار هفته به طول انجامید.


با اینکه مهدی پاشازاده و بادران بازی حساس و فینال گونه را باختند اما درابتدای راه هستند و فرصت برای جبران این باخت در هفته های آتی وجود دارد. این تیم که از دو بازی یک امتیاز اندوخته فرصت کافی برای جبران دارد اما برای صعود به لیگ برتر اتفاقا در بازی با تیم های رقیب باید برای برد بازی کند و در نهایت پیروز شود.


پاشازاده اگر در بادران از دست یابی به نتیجه مطلوب باز بماند ثابت می کند درلیگ یک نمی تواند تفکرات خود را به خوبی به بازیکنانش القاء کند. او در تیم پارسه و شهرداری تبریز همان طور که اشاره شد به اندازه کافی تجربه کسب کرده و حالا باید در بادران نتیجه بگیرد و برای صعود بازی کند.

 

 

 

 

 

عکس ها از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها