کد خبر : 1549271 | 05 شهریور 1397 ساعت 13:03 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم به اولین پیروزی در سایپا دست پیدا کردم

بارانی: اولین تجربه ام در لیگ برتر با علی دایی بود

هافبک تازه وارد سایپا می گوید سایپا تیم کاملی را برای مسابقات این فصل بسته و متوسل به یک پیروزی نیست مطمئن باشید ما در آینده بردهای بسیاری را کسب خواهیم کرد.

بارانی: اولین تجربه ام در لیگ برتر با علی دایی بود

به گزارش "ورزش سه"، محمد صادق بارانی هافبک تازه وارد سایپا که یکی، دو روز قبل از دیدار نارنجی پوشان مقابل پارس جنوبی به این تیم اضافه شده بود در مورد حضورش در این بازی به ورزش سه گفت: خوشحالم که در بدو ورودم به سایپا این تیم بعد از روزهای سخت به موفقیتی که می خواست دست پیدا کرد و امیدوارم این پیروزی و موفقیت در بازی های آینده تکرار شود و سایپا به مانند سال گذشته در روزهای خوب نتایج خوبی کسب کند.


از او پرسیدیم چطور با وجود آنکه تنها یکی، دو روز پیش از این بازی به این تیم اضافه شده توانسته به میدان برود که گفت: این لطف آقایی دایی بود که به من اعتماد کردند و من را به زمین فرستادند. من قبلا هم گفته بودم که اولین تجربه ام در لیگ برتر را آقای دایی در سن کم با اعتمادشان برایم رقم زده بودند و من با تجربه شاگردی سابق ایشان به زمین فرستاده شدم.


بارانی در مورد شرایط سایپا و تاثیر این برد در دیگر بازی های آنها در لیگ برتر هم گفت: درست است که سایپا در بازی های گذشته روزهای تلخی را پشت سر گذاشته است اما اینطور نیست که بگوییم با عملکردی بد آن نتایج را به دست آورده است. سایپا تیم کاملی را برای مسابقات این فصل بسته و متوسل به یک پیروزی نیست مطمئن باشید ما در آینده بردهای بسیاری را کسب خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها