کد خبر : 1549278 | 05 شهریور 1397 ساعت 13:15 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

اگر استقلالی ها را ناراحت کردم، عذر می خواهم؛

مرادیان: کلین شیت مقابل استقلال لذت ویژه ای دارد

دروازه بان جوان تیم فولاد پس از درخشش در بازی مقابل استقلال پیرامون این بازی و شرایط خود به صحبت پرداخت.

مرادیان: کلین شیت مقابل استقلال لذت ویژه ای دارد

به گزارش "ورزش سه"، در بازی تیم های استقلال و فولاد در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ برتر که به تساوی بدون گل انجامید، دروازه بان تیم فولاد یکی از درخشان ترین بازیکنان میدان بود. احسان مرادیان پس از این عملکرد خوب گفت و گویی با ورزش سه انجام داد و درباره شرایط خود و تیم فولاد صحبت کرد.

 

بازی با استقلال به خاطر پخش زنده دیده شد

مرادیان صحبت های خود را این گونه آغاز کرد: در فوتبال بعضی وقت ها خوب هستی و بعضا شرایط بد می شود. در کل باید یک فرم را حفظ کنیم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم. دیدار با استقلال هم مثل بقیه بازی ها بود. اینکه عملکردم بیشتر دیده شد، احتمالا به خاطر پخش زنده بود. وگرنه من در بازی های پارس جنوبی، نفت مسجدسلیمان و نساجی هم خوب کار کرده بودم.

او درباره بازی مقابل پرسپولیس گفت: در آن دیدار همه ضعیف بودیم و شرایط خاصی داشت. من الان بازی استقلال را هم فراموش کرده ام و به بازی های بعدی فکر می کنم.

 

کلین شیت مقابل سرخابی ها بیشتر می چسبد

مرادیان در خصوص شیرینی کلین شیت در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال گفت: هر دروازه بانی وقتی کلین شیت می کند قطعا خوشحال می شود. اگر در مقابل استقلال یا پرسپولیس باشد، به آدم حس بهتری می دهد و بیشتر می چسبد.

 

1331286

 

سروش برادر بزرگ من است

گلر فولاد در مورد بحث لفظی نیمه اول خود با سروش رفیعی گفت: آقا سروش هم همشهری من است و هم اینکه همواره به عنوان یک برادر بزرگتر به من لطف داشته است. من همیشه از بزرگترهای تیم از جمله آقا سروش کمک می گیرم. در آن لحظه هیچ اتفاقی نیافتاد و فقط چون صدا به صدا نمی رسید، مجبور بودیم بلند حرف بزنیم. فکر می کنم عده ای بیش از اندازه این اتفاق را بزرگ کردند در حالی که اصلا مسئله خاصی نبود و فقط برای یک ضربه ایستگاهی می گفتم زودتر به سمت من بچرخد.

 

از استقلالی ها عذر می خواهم، قصد بدی نداشتم

او درباره شعارهایی که هواداران استقلال در نیمه دوم بازی خطاب به او سر دادند، افزود: من برای موفقیت تیمم هر کاری می کنم و دوست دارم فولاد نتیجه بگیرد. طبیعتا استقلالی ها هم دوست دارند تیمشان برنده شود و به همین دلیل روی بازیکنان ما فشار آوردند. آنها به خاطر گل نزدن کمی تحت فشار و استرس بودند و شاید از من ناراحت شدند که اگر چنین اتفاقی رخ داده، از آنها عذر می خواهم. همچنین امیدوارم استقلال در بازی آسیایی امروز خود نتیجه بگیرند. من می خواستم استقلالی ها با آرامش بازی را ببینند و نمی خواستم کسی را ناراحت کنم. هر دو طرف تحت فشار بودند، من برای گل نخوردن و هواداران برای رسیدن تیمشان به گل.

 

توپ را دیدم و تک به تک تبریزی را گرفتم

احسان مرادیان درباره مهم ترین موقعیت بازی استقلال که از مرتضی تبریزی گرفت، اظهار داشت: من یک طرف را با دست بستم و سمت دیگر را با پاها محصور کردم. اگر توپ را نمی دیدم، از دروازه بیرون نمی آمدم. توپ را دیدم و فضای جلوی تبریزی را بستم. البته تلاش همه بچه ها بود که توانستم آن توپ را مهار کنم.

 

روی خروج ها خیلی کار کرده ام

دروازه بان 24 ساله فولاد در خصوص نقاط قوتش در این پست خاطرنشان کرد: این را بهتر است مربیان بگویند اما در کل باید بگویم که هر روز با انگیزه تلاش می کنم و زیاد تمرکز می کنم. از نظر خودم نقطه قوتم توپ های بلند است و راحت از دروازه بیرون می آیم. دلیل این مسئله هم آن است که از هیچ توپی نمی ترسم و وقتی تصمیم بگیرم از دروازه خارج شوم، تا آخر می آیم.

 

تنها هدف ما شادی فولادی ها است

او درباره تغییرات در خط دفاعی فولاد گفت: این مسئله روی تمرکز من تاثیری ندارد. همه بچه ها برای موفقیت فولاد تلاش می کنند. ما با هم یک تیم هستیم و فرقی ندارد چه کسی بازی کند. ما فقط برای شاد کردن طرفداران فولاد کار می کنیم.

 

هر گلری بیاید، کار خودم را می کنم

مرادیان در خصوص حضور ابراهیم عالمه و رقابت با این گلر سوریه ای اظهار داشت: عالمه هنوز نیامده و نمی دانم مراحل کارهایش در چه حالی است. من در حال حاضر هم یک رفیق و رقیب خوب به نام ناصر سالاری دارم که همیشه بعد از بازی ها اشکالات را مرور می کنیم. همچنین علی غلام زاده، دروازه بان امید تیم هم کنار ما است. در هر صورت اگر عالمه بیاید هم آماده رقابت با او هستم و کار خودم را انجام می دهم، تصمیم نهایی را هم کادر فنی خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها