کد خبر : 1549290 | 05 شهریور 1397 ساعت 13:38 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

قاب ماندگار استقلال و السد چگونه ثبت شد؟

خیرخواه عکاس ورزش سه از جزییات ثبت قاب ماندگار تقابل قبلی استقلال و السد می گوید.

قاب ماندگار استقلال و السد چگونه ثبت شد؟

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت نزدیک به دو سال از دیدار استقلال و السد در پلی آف آسیا، رحمتی و ژاوی بار دیگر و این بار در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر یکدیگر قرار می گیرند.


هر چند این قاب محشر به اتفاقات اواسط بازی و وقت های اضافه باز می گردد اما لبخند مهدی رحمتی به فاتح جام جهانی، یورو، لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و چندین و چند عنوان مطرح دیگر تبدیل به صحنه ماندگار پیروزی بزرگ استقلال شد؛ بردی که استقلال به تکرار آن و رسیدن به نیمه نهایی امید زیادی دارد و تلاش می کند تا باز هم خود را در چنین شرایطی قرار دهد.

 


امیرحسین خیرخواه عکاس ورزش سه درباره این ثبت این تصویر و شرایط مسابقه در آن لحظه می گوید: برای اولین مرتبه بود که یک بازیکن بزرگ و ستاره بین المللی در ورزشگاه آزادی می دیدم و به دلیل علاقه ای که شخصا به تیم بارسلونا دارم، تمام مدت مسابقه به دنبال عکاسی از تک ستاره مسابقه بودم اما در طول دو نیمه، کنار بقیه همکاران در محدوده همیشگی نتوانستم عکس خاصی را ثبت کنم. بعد از سوت پایان بازی در ۹۰ دقیقه در وقت‌های اضافه بازی از ناظر afc اجازه گرفتم که تا در کنار خطوط طولی زمین و رو به روی نیمکت برای عکاسی حضور داشته باشم و ناظر مسابقه نیز این موضوع را مشروط به حضور من در کنار زمین تا پایان ضربات پنالتی کرد. دقیقه 110 مسابقه ژاوی نفس نفس زنان کنار محوطه جریمه استقلال به روی زمین افتاد و رحمتی نزدیک ترین بازیکن به ژاوی بود که به سمت او آمد و کاپیتان السد را از زمین بلند کرد. کاپیتان های دو تیم بعد از نزدیک به 120 دقیقه از مراسم شروع مسابقه دوباره با یکدیگر گفت و گو کردند و این عکس خاص بعد از بازی به لبخند رحمتی به چشمان گریان ژاوی معروف شد.

 

 

1331298

 

دیدگاه‌ها