کد خبر : 1549300 | 05 شهریور 1397 ساعت 14:54 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه و هدف الدحیل قهرمانی در آسیاست

معلول: به دنبال ایجاد موقعیت گل فراوان هستیم

سرمربی الدحیل از انگیزه تیمش برای عبور از این مرحله و دستیابی به عنوان قهرمانی در آسیا در آستانه جدال با پرسپولیس صحبت کرد.

معلول: به دنبال ایجاد موقعیت گل فراوان هستیم

به گزارش "ورزش سه"، نبیل معلول، سرمربی تونسی الدحیل که در این فصل هدایت آنها را برعهده گرفته، با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط تیمش پیش از جدال با پرسپولیس پرداخت.


معلول در این رابطه گفت: برنامه آماده‌سازی ما در بالاترین سطح قرار داشت و بازیکنان اکنون در بهترین شرایط ممکن هستند و برای بازی با پرسپولیس آماده‌اند و نظم خوبی هم دارند. همه می‌دانند که هدف ما قهرمانی آسیاست. ما می‌دانیم که باید با قهرمان ایران بازی کنیم. به همین دلیل روی نقاط قوت و ضعف تیم‌شان کار کردیم.


سرمربی تونسی الدحیل در ادامه صحبت‌هایش گفت: سیاست باشگاه برای بازی دادن به جوانان تیم کاملا مشخص است. عملکرد بازیکن در زمین چیزی بوده که ما بر اساس آن بازیکنان را انتخاب می‌کنیم و به  سن و تجربه و چیز دیگر نگاه نمی‌کنیم. این یکی از نشانه‌های قدرت تیم ماست که در صورت لزوم از تجربه بازیکنان استفاده و تیم را به سوی نتیجه‌ای خوب هدایت می‌کنیم.


وی با اشاره به شرایط حریف ایرانی تیمش گفت: پرسپولیس تیم برجسته‌ای بوده ولی الدحیل کاملا قدرتمند است که کاملا وابسته به قدرت تهاجمی و تدافعی ماست. ما نباید از استراتژی خودمان فاصله بگیریم، خداراشکر بازیکنان کلیدی بسیاری در تیم داریم که می‌توانند موقعیت را برای مهاجمین خلق کنند.


نبیل معلول علیرغم صحبت‌های برانکو که الدحیل را تیمی بدون نقطه ضعف عنوان کرده بود گفت: ما روی نقاط ضعف‌مان کار کردیم، هر چند خیلی بزرگ و آزاردهنده نیستند. این اتفاق به وضوح قدرت ما را برای خلق موقعیت و رسیدن به دروازه حریف را نشان می‌دهد. در بازی‌های قبلی ما گل‌های خوب زیادی به ثمر رساندیم و این برای ما مهم است که شانس‌ها و موقعیت‌های زیادی را بتوانیم خلق کنیم.

دیدگاه‌ها