کد خبر : 1549324 | 05 شهریور 1397 ساعت 15:03 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

الدحیل - پرسپولیس در دمای 21 درجه

طبق پیش بینی مسوولان الدحیل، این تیم برای بازی فردا برابر قهرمان ایران، حداکثر چهار تا پنج هزار نفر تماشاگر خواهد داشت.

الدحیل - پرسپولیس در دمای 21 درجه

به گزارش "ورزش سه"  به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مسوولان باشگاه الدحیل در روزهای گذشته تلاش زیادی برای ترغیب هواداران خود برای حضور در این بازی کرده‌اند.


- جلسه هماهنگی این دیدار از ساعت 10:30 دقیقه امروز (دوشنبه) به وقت دوحه (12 به وقت تهران) در هتل تورچ دوحه آغاز شد. از پرسپولیس؛ مصطفی قنبرپور مدیر تیم، پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای، حسین خبیری و امیر علی حسینی مسوول بخش بین‌الملل باشگاه در این جلسه حضور داشتند.


در این جلسه، همچنین از سوی نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای.اف.سی) روی برنامه‌ریزی ویژه صورت گرفته برای برگزاری هر چه بهتر و منظم‌تر مسابقات با توجه به دهمین سال برگزاری رقابت‌ها با فرمول کنونی تاکید شد.


کنفدراسیون فوتبال آسیا از سال 2009 رقابت‌ها را به شکل جدیدی برگزار کرد و تیم‌ها را در دو منطقه غرب آسیا و شرق آسیا و در هر منطقه 16 تیم قرار داد.


- در بازی فردا (سه شنبه) تیم الدحیل سر تا پا قرمز می‌پوشد و دروازه‌بان این تیم نیز آبی پوش خواهد بود. پرسپولیس هم یک دست سفید خواهد پوشید و دروازه‌بان سرمه‌ای پوش است. نیمکت نشینان دو تیم هم بنفش و قهوه‌ای به تن خواهند داشت. تیم داوری هم در این دیدار پیراهن زرد به تن می‌کند.


- ظرفیت ورزشگاه بین‌المللی خلیفه شهر دوحه که 50 هزار نفر عنوان می‌شود، در جلسه امروز 40 هزار نفر اعلام شد. این ورزشگاه در سال 2005 بازسازی شد و ظرفیت آن به دو برابر ظرفیت اولیه افزایش یافته است.


- گیت شماره 5 این ورزشگاه برای ورود تماشاگران تیم میهمان یعنی پرسپولیسی‌ها در نظر گرفته شده است. درهای ورزشگاه نیز سه ساعت قبل از شروع مسابقه باز خواهد شد.


- مسئولان برگزاری مسابقه اعلام کردند؛ دمای هوای داخل ورزشگاه خلیفه برای بازی پرسپولیس و الدحیل، 21 درجه کاهش داده خواهد شد. این دما حدود 15 درجه خنک‌تر از دمای واقعی هوا در همین زمان در بیرون از ورزشگاه خواهد بود. البته دمای احساسی در همین زمان در بیرون ورزشگاه، بالای 40 درجه خواهد بود.


- تیم‌های الدحیل و پرسپولیس در ساعت‌های 17 و 18:30 دقیقه امروز تمرین خود را در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه دو تیم انجام خواهند داد.


- پرسپولیس و الدحیل در این بازی، بازیکن یا مربی محروم ندارند و تقابل دو تیم از ساعت 20 فردا سه شنبه در ورزشگاه ناصر الخلیفه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها