کد خبر : 1549458 | 05 شهریور 1397 ساعت 23:23 | 147.4K بازدید | 0 دیدگاه

گریه نمی کنم و سرم بالاست

رحمتی هر دفعه یک نفر قهرمانی را از ما می گیرد

کاپیتان استقلال در پایان دیدار مقابل السد قطر با حضور در جمع خبرنگاران صحبت‌های کنایه‌آمیزی را مطرح کرد.

رحمتی هر دفعه یک نفر قهرمانی را از ما می گیرد

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی که شب تلخی را در آزادی پشت سر گذاشت با حضور در میکسدزون ورزشگاه آزادی در خصوص نتیجه کسب شده گفت: در وهله اول جا دارد از همه تماشاگران و طرفداران استقلال تشکر و عذرخواهی کنم بابت حمایت شان. شرمنده آنها هستیم و هر چه در توان داشتیم گذاشتیم اما نتوانستیم آنچه که شایسته آنها بود را کسب کنیم.


رحمتی در خصوص ناامیدی هواداران این تیم و فحاشی علیه بازیکنان گفت: ببینید بحث ناامیدی نیست. من سه بار با تیم‌های سپاهان و دو بار با استقلال به این مرحله رسیدم. عین هر سال یک نفر باعث شد نماینده کشورمان نتواند قهرمان شود. تیمی که جلوی آن بازی می‌کردیم و نقاط ضعف و قوت آن را می‌دانستیم. تیم از روز اولش رفت اردو و ... . در فوتبال حرفه ای چیزی که حرف اول را می‌زند بازیکن و آمادگی در زمین و اردوی مناسب است نه غیرت. امروز دیدید که چه اتفاقی افتاد. زورمان نمی‌رسید واقعا و شرمندگی برای ما ماند.


وی در واکنش به سوال خبرنگار که از او خواهان این بود که اسم نفری که مانع صعود تیم‌های مدنظرش شده‌اند گفت: دعوا نداریم و اسم آن نفر را هم خودتان می‌دانید. من هم الان می‌توانم جلوی دوربین گریه کنم ولی سرم را بالا میگیرم و عذرخواهی میکنم و برای بازی برگشت تلاش خواهیم کرد. سه هفته زمان داریم و توپ گرد است. دست به دست هم می‌دهیم و شاید خدا نظری به ما کرد و توانستیم کاری انجام دهیم. در لیگ هم در اول راه هستیم و دوباره لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی را هم داریم. باید زودتر بلند شویم. هر چه بیشتر به این شکست فکر کنیم و از شرایط آرمانی دور شویم شرایط بدتر می‌شود.


کاپیتان استقلال در پاسخ به این سوال که اگر تیم فصل گذشته حفظ می‌شد آنها قادر به کسب نتیجه بودند گفت: تیم سال قبل باید حفظ می شد. وقتی به مرحله بالاتری می روید باید تیم قبلی را حفظ کنید و بروید برای نقاط ضعف یارگیری کنید. ما این کار را نکردیم و چند بازیکن را هم از دست دادیم. بازیکنانی که گرفتیم هم در شرایط ابتدای فصل و اردوی آماده سازی نبودند.

دیدگاه‌ها