کد خبر : 1549512 | 06 شهریور 1397 ساعت 09:40 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

جوایز بیلد به بهترین‌های ورزش آلمان رسید

نیکو کوواچ بهترین مربی آلمان شد

مراسم سالانه‌ی جوایز ورزشی اشپورت‌بیلد که هر سال بهترین‌های ورزش آلمان را معرفی و از آنها تقدیر می‌کند امسال هم در شهر هامبورگ برگزار شد تا شانزدهمین دوره‌ی جوایز اشپورت‌بیلد برندگان خود را بشناسد.

نیکو کوواچ بهترین مربی آلمان شد

به گزارش "ورزش سه"، سردبیران روزنامه‌ی ورزشی اشپورت‌بیلد که بزرگترین روزنامه‌ی ورزشی اروپا است بهترین‌های ورزش آلمان را در 9 دسته معرفی کرده و از آنها تجلیل کردند. یکی از جالب‌ترین جوایز اهدا شده در مراسم دیروز اهدای جایزه‌ی بهترین مربی سال به نیکو کوواچ سرمربی فعلی بایرن مونیخ و سرمربی سابق آینتراخت فرانکفورت بود.


جایزه‌ی ستاره‌ی سال ورزش آلمان به آنجلیک کربر قهرمان رقابت‌های تنیس ویمبلدون رسید. جایزه‌ی الگوهای سال هم به آلیونا سواچنکو و برونو ماسوت، دونده‌های قهرمان المپیک تعلق گرفت. جایزه‌ی شگفتی سال به تیم ملی هاکی روی یخ آلمان رسید. جایزه‌ی بزرگترین بازگشت سال به گسا فلیسیتا کراوزه و نمایش درخشان او در رقابتهای دو و میدانی قهرمانی اروپا رسید. جایزه‌ی بهترین مربی سال به نیکو کوواچ مربی بایرن مونیخ تعلق گرفت. جایزه‌ی ویژه‌ی سردبیر ارشد به تونی کروس رسید که تنها آلمانی‌ای است که چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. جایزه‌ی بهترین کارشناس تلویزیونی به ماتیاس سامر تعلق گرفت و اوتو رهاگل جایزه‌ی یک عمر تلاش را دریافت کرد. جایزه‌ای که در میان تشویق پرشور حضار از طرف رودی فولر به او اهدا شد.


اما نیکو کوواچ، سرمربی فعلی بایرن مونیخ، سالها به عنوان فوتبالیست در این تیم بازی کرده و حتی قبل از شروع به کار به عنوان سرمربی همیشه یکی از پیشکسوت‌های محبوب این باشگاه ایالت باواریا محسوب می‌شد. کوواچ که اصالتی کروات دارد فصل گذشته به همراه باشگاه آینتراخت فرانکفورت یکی از مهمترین شگفتی‌های ورزشی آلمان را ثبت کرد: قهرمانی در جام حذفی 2018. شاگردان کوواچ در آینتراخت، به فینال جام حذفی رسیدند تا در مقابل بایرن مونیخ بزرگ قرار بگیرند و در حالیکه همه بایرن را قهرمان می‌دانستند، با نتیجه‌ی 3-1 به پیروزی رسیده و جام را بدست آورند. کوواچ در زمان بازی در بایرن با این تیم قهرمان بوندس‌لیگا و جام حذفی شده بود و حالا به عنوان سرمربی تیم رقیب، از رسیدن دست تیم محبوبش به جام حذفی جلوگیری کرده بود. شاید به همین علت بود که مسئولین بایرن فرصت را از دست نداده و بلافاصله بعد از پایان فصل گذشته، نیکو کوواچ را به عنوان سرمربی تیم خود منصوب کردند.

دیدگاه‌ها