کد خبر : 1549513 | 06 شهریور 1397 ساعت 09:32 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: با این برد برای رقبا خط و نشان کشیدیم

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام پس از پیروزی تیمش مقابل منچستریونایتد در الدترافورد مدعی شد که با این برد برای رقبا خط و نشان کشیدند.

پوچتینو: با این برد برای رقبا خط و نشان کشیدیم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام موفق شد با 2 گل از لوکاس مورا و 1 گل از هری کین، 3-0 بازی را در زمین منچستریونایتد با پیروزی به پایان برساند. با وجود شروع دشوار، تیم پوچتینو توانسته روند خوبی را طی کند و حالا به اعتقاد او با این پیروزی، خط و نشانی برای دیگر تیم‌ها کشیده است.

 

او گفت:" فکر می‌کنم این بازی برای ما خیلی مهم بود زیرا ما با این برد در جایگاه بسیار خوبی از جدول قرار گرفتیم. یک نتیجه بد دیگر کسب شود، همه می‌گویند هر اتفاقی در آینده ممکن است و برای تاتنهام بردن بازی های خارج از خانه دشوار است. البته با این پیروزی یک خط و نشان کشیدیم. حالا ما اینجا هستیم که به دیگران نشان دهیم به خودمان باور داریم. شخصیت خوبی نشان دادیم. فکر می‌کنم در پایان سه امتیاز بازی مهم باشد ولی باید آرامش خودمان را حفظ کنیم.

 

 

1331565

 

 

از سوی دیگر می‌توانیم خوشحال باشیم زیرا منچستریونایتد تیم بزرگی است و بازی کردن در زمین آنها کار ساده ای نیست. شاید گلزنی راحت باشد ولی بعد از گل اول، شاید پیش خودتان بگویید که بهتر است بازی را نگه دارید و نتیجه را حفظ کنید. ولی فکر می‌کنم شخصیت تیم ما اینگونه بود که برای زدن گل دوم تلاش کرد. فکر می‌کنم ما شایسته این نتیجه بودیم"

 

پوچتینو سپس به تمجید از لوکاس مورا پرداخت و گفت:" او مورد تمجید قرار خواهد گرفت ولی به نظر من، باید از بازیکن یاب ما، استیو هیتچن و تیمش تقدیر کرد زیرا او توصیه کرد که مورا را بخریم. گاهی افراد مورد انتقاد قرار می‌گیرند زیرا شرایط برایشان خوب پیش نرفته است. فکر می‌کنم باید از او تقدیر کرد زیرا امروز نمایش بسیار خوبی داشت و مسئولیت پذیر بود. باید به او تبریک بگویم."

دیدگاه‌ها