کد خبر : 1549559 | 06 شهریور 1397 ساعت 11:46 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت ستاره ایرانی به ترکیب ثابت مرغ های دریایی

برایتون-ساوتهمپتون؛در انتظار اولین درخشش جهانبخش

امشب رقابت های جام اتحادیه فوتبال انگلیس در حالی پیگیری می شود که ستاره گران قیمت ایرانی اولین تجربه حضور در ترکیب ثابت برایتون را به دست خواهد آورد.

برایتون-ساوتهمپتون؛در انتظار اولین درخشش جهانبخش

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش خرید 17 میلیون پوندی برایتون در پنجره تابستانی امشب در اولین بازی جام اتحادیه در ترکیب اصلی مرغ های دریایی به مصاف ساوتهمپتون خواهد رفت تا برای اولین بار طعم شیرین حضور در جمع نفرات اصلی را بچشد.


انتقال آقای گل آردیویسه به جمع شاگردان کریس هیتن در تابستان تمام رکوردهای نقل و انتقالاتی تاریخ باشگاه را شکست اما حتی صرف این هزینه سنگین هم باعث نشد تا سرمربی برایتون در سه بازی نخست لیگ جزیره از این ستاره در ترکیب اصلی استفاده کند تا جایی که مقابل واتفورد و لیورپول علیرضا تنها چند دقیقه به میدان رفت و مقابل منچستریونایتد هم کاملا روی نیمکت نشست.

 

1331611


در شرایطی که طبق برنامه برایتون امشب در خانه میزبان ساوتهمپیتون در اولین بازی جام اتحادیه خواهد بود تویئتر رسمی باشگاه از حضور نود دقیقه ای جهانبخش در ترکیب اصلی خبر داد و نوشت جهانبخش به صورت فیکس اولین تجربه خود در جمع 11 مرد اصلی را پشت سر خواهد گذاشت.


ستاره ایرانی در گفتگویی کوتاه از شرایطی که در این تیم دارد، گفت:«واقعا از حضور چند دقیقه ای هفته قبل برابر لیورپول آن هم در ورزشگاه آنفیلد خوشحال بودم . این یک تجربه فوق العاده برای من محسوب می شد چون هدفم این بود که کار مثبتی برای تیم انجام بدهم. البته شانس های کمی نصیبم شد تا به این هدف برسم اما نهایت تلاشم را برای انجام یک بازی خوب انجام دادم و فکر می کنم در مجموع ما مقابل تیمی مثل لیورپول عملکرد کلی خوبی داشتیم و حتی مستحق یک امتیاز هم بودیم».

 

1331610


سایت برایتون با انتشار این مصاحبه از ستاره ایرانی و گران قیمت در آستانه رویارویی با ساوتهمپتون نشان داد باشگاه و طرفداران روی درخشش جهانبخش در این رقابت های اتحادیه همین طور ادامه فصل حساب خاصی بازکردند و انتظارشان این است به مرور زمان با جاافتادن و هماهنگی بیشتر علیرضا با سایر بازیکنان شاهد درخشش این ستاره ایرانی همانند دوران حضورش در آلکمار باشند.

دیدگاه‌ها