کد خبر : 1549581 | 06 شهریور 1397 ساعت 12:46 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور اگر بخواهد هم نمی تواند این بازیکن را بگیرد

درویش: دیگر هیچ چیز ترابی به ما مربوط نمی شود

مدیرعامل سایپا درباره ستاره تیمش می گوید دیگر هیچ کدام از اتفاقات حول مهدی ترابی به ما مربوط نمی شود اما او در حال حاضر دانشجو است نمی تواند به سربازی برود.

درویش: دیگر هیچ چیز ترابی به ما مربوط نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش مدیرعامل تیم فوتبال سایپا درباره وضعیت مهدی ترابی با توجه به اعتراض تراکتوری ها گفت: آقای ترابی که دیگر هیچ چیزشان به ما ارتباطی پیدا نمی کند. یک بحثی بین ایشان و تراکتورسازی بود که فکر می کنم دیگر منتفی شده باشد. حالا اگر فرض کنیم که ایشان قرار است سرباز باشد، سوال اینجاست که مگر تراکتورسازی می تواند سرباز بگیرد؟

 


او در ادامه این موضوع گفت: اگر ترابی سرباز هم باشد تراکتور که از ایشان بهره ای نمی برد ضمن آنکه او دانشجو است و فعلا نمی تواند سرباز شود. طبیعی است اگر به طور همزمان سرباز و دانشجو باشید باید ابتدا درس تان را ادامه دهید و بعد به خدمت سربازی بروید. این صورت قضیه ای که شما می گویید هیچ وجه قانونی ندارد. ضمنا باز هم می گویم تراکتورسازی که از زیرمجموعه سپاه خارج شده است چطور می تواند ترابی را بگیرد؟ 

 


مدیرعامل نارنجی پوشان درباره موفقیت این تیم در بازی های بعدی گفت: ان شاالله بچه ها اگر هماهنگی بیشتری پیدا کنند می توانند بهترین نتایج را رقم بزنند. به نظرم یکی از تیم های یکدست لیگ همین سایپاست؛ صدر تا ذیلش هم یک جور هستند. ضمن آنکه حضور دایی باعث انگیزه چند برابر در هر تیمی می شود، وقتی انگیزه بازیکن بالا می رود بالطبع در نتایج تیم تاثیرگذار است. این موهبتی است که باشگاه سایپا از وجود ایشان بهره می برد و جوان های با استعدادی را برای آینده به فوتبال معرفی می کند. 

 


او در رابطه با وضعیت زمین ورزشگاه دستگردی که مورد انتقاد همه اعضای تیمش است گفت: ما چاره ای نداریم اگرچه این صحبت درست است. ما با مسئولین ورزشگاه صحبت کردیم و قرار است در سه هفته ای که تعطیل است مجموعه را ترمیم کنند.

 


درویش درباره وضعیت سایپا در دیدارهای ابتدایی لیگ نیز گفت: یک موقع است که ما خوب کار نمی کنیم اما نتیجه می گیریم، نگاهی به بازی های سایپا در هفته های گذشته بیاندازید پی به شیوه بازی اش می برید مثلا در بازی با ذوب آهن آنها فقط ضربه ایستگاهی می زدند که این یعنی آنکه حتی یک موقعیت هم برای حریف فراهم نشده تا دروازه ما باز کنند و این نشان از آن است که سایپا خوب کار کرده، موقعیت هم داشته اما نتوانسته از آن استفاده کند.

 


او ادامه داد: بازی با تراکتور هم به همین شکل و فکر نمی کنم تراکتور به آن صورت موقعیت نداشت و در مقابل ما توپ اولمان که به تیر خورد و وارد دروازه نشد. در ادامه آن بازی نیز اتفاقاتی روی سکوها توسط چند تماشاگرنما افتاد که تمرکز تیم ما را گرفت و نتوانستیم موقعیت های دیگرمان را به نتیجه برسانیم و به نظرم آنها روی یک اتفاق گل زدند. من پشت دروازه بودم و وقتی که کرنر ارسال شد به فرد کناریم گفتم که نگاه کن داور هنوز سوت نزده آنها توپ را ارسال کردند یعنی هنوز بازیکن ما بلند نشده بود آنها بازی را شروع کردند. 

 


درویش در پایان درباره مطالبه برخی از بازیکنان قدیمی این تیم همچون سیامک کوروشی که حکم اجراییه آن به باشگاه ارسال شده است گفت: حکم کوروشی اشتباهی آمده است و ما نامه اش را هم نوشتیم.

دیدگاه‌ها