کد خبر : 1549596 | 06 شهریور 1397 ساعت 13:20 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

به یاد دیداری که ذوب آهن آسیایی شد

مثلث پدیده، یحیی، ذوب به دنبال تاریخ‌سازی مجدد

سه فصل پیش از این بود که ذوبی ها با آسیایی شدن از دوران جدید خود پرده برداری کردند. دورانی که با هدایت یحیی گل محمدی ذوب آهن جدیدی را راهی لیگ برتر کرده بود.

مثلث پدیده، یحیی، ذوب به دنبال تاریخ‌سازی مجدد

به گزارش "ورزش سه"، ذوبی ها که یکی از تیم های همیشه مدعی لیگ برتر محسوب می شوند چند فصل پیش دوره افول خود را آغاز کردند. دوره ای که در نهایت با حضور گل محمدی از سه فصل پیش به پایان رسید و ذوبی ها یک بار دیگر خود را در قواره قهرمانی لیگ و حضور در آسیا دیدند.


در این باره جالب اینکه در آخرین بازی سه فصل پیش ذوبی ها که گل محمدی را روی نیمکت خود داشتند در مشهد به دیدار همین تیم پدیده خراسان رفتند. دیداری که کسب امتیاز در آن برای ذوبی ها اهمیت فوق العاده ای داشت و می توانست پس از سال ها این تیم را یک بار دیگر آسیایی کند. پس از پایان آن دیدار همین اتفاق هم افتاد. مساوی صفر بر صفر گل محمدی و شاگردانش باعث شد تا اصفهانی ها که احیای خود را آغاز کرده بودند بتوانند به لیگ قهرمانان آسیا برسند.


از بازی های هفته ششم لیگ برتر ذوبی ها باز هم در مشهد به مصاف تیم پدیده خراسان می روند. رقابتی که به مانند قبل یحیی را هم در خود دارد البته با یک تفاوت که آن هم به تیم تحت رهبری او مربوط می شود. یحیی که آن سال ذوب آهن نوین را کلید زده بود این روزها به همراه پدیده بازی های متفاوتی را ارائه می دهد و در این باره همین بس که آنها اکنون در صدر جدول رده بندی قرار دارند. به همین ترتیب این امکان وجود دارد تا سه ضلع این مثلث یک بار دیگر کاری کنند که بازی پیش روی این تیم در ذهن ها باقی بماند.

دیدگاه‌ها