کد خبر : 1549620 | 06 شهریور 1397 ساعت 14:43 | 51.1K بازدید | 0 دیدگاه

رئال و نقشه هوشمندانه برای جذب مهاجم

به نظر می رسد که رئال طی یکی دو روز آتی، ماریانو دیاز را از لیون باز پس خواهد گرفت.

رئال و نقشه هوشمندانه برای جذب مهاجم

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته پیش بود که رسانه های اسپانیایی از درخواست لوپتگی برای جذب یک مهاجم جدید خبر دادند. درخواستی که از سوی مدیران باشگاه با بی میلی عجیبی روبرو شد.

در تمام نظرسنجی های صورت گرفته نیز هواداران رئال به جذب یک مهاجم جدید رای دادند اما تا به امروز بازیکنی به خدمت گرفته نشده است.

 

 

1331707

 

 

اما شب گذشته مارکا در گزارشی ویژه ادعا کرد که ماریانو دیاز، مهاجم سابق رئال در مسیر بازگشت به این باشگاه قرار دارد و تا 48 ساعت آینده بار دیگر پیراهن رئال را به تن خواهد کرد. امروز آاس نیز این خبر را تایید کرد ولی جالب است بدانید که پروسه جذب ماریانو نه به یکی دو روز اخیر که به ابتدای تابستان بر می گردد. 

 

رئال دو ماه پیش به لیون پیشنهاد جذب ماریانو را ارائه داد اما باشگاه فرانسوی 70 میلیون یورو برای فروش ستاره دومنیکنی درخواست کرد که برای رئالی ها قابل قبول نبود ولی مسئولان رئال هنوز یک برگ برنده دیگر در اختیار داشتند. آنها صبر کردند تا لیون با باشگاهی دیگر برای فروش ماریانو به توافق برسد تا بر اساس بندی در قرارداد این بازیکن بتوانند او را با رقمی کمتر به خدمت بگیرند.

 

روز گذشته لیون به مسئولان رئال اطلاع داد که برای فروش ماریانو با باشگاه سویا به توافق رسیده است. رقم انتقال 35 میلیون یورو ذکر شده و رئال این فرصت را دارد تا در 48 ساعت آتی، تصمیم نهایی خود را بگیرد. یا از این انتقال 35 درصد(12 میلیون یورو) صاحب خواهد شد یا اینکه با 25 میلیون یورو می تواند ماریانو را به خدمت بگیرد و گویا باید منتظر گزینه دوم باشیم چرا که طبق ادعای "ABC سویا"، مدیر اجرایی رئال به باشگاه سویا اطلاع داده است که قصد خرید ماریانو را دارند.

 

رئال همچنین برای اینکه با سویا دچار مشکل نشود، پیشنهاد انتقال بورخا مایورال را به این باشگاه داده است. سویا چندی پیش خواهان جذب مایورال بود ولی چون او تنها ذخیره بنزما در رئال محسوب می شد، با جدایی اش مخالفت شد اما حالا و با جذب احتمالی ماریانو، مایورال مشکلی برای پیوستن به سویا نخواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها