کد خبر : 1549658 | 06 شهریور 1397 ساعت 16:47 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

خالدی: سرگروه چهارم سایپا هستم

تجربه اولین کاپیتانی با پیروزی شیرین می‌شود

مدافع تیم سایپا می گوید من هر بار که مقابل فولاد به میدان می روم خاطرات روزهایی که در این تیم داشتم برایم تداعی می شود.

تجربه اولین کاپیتانی با پیروزی شیرین می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، امید خالدی مدافع چپ سایپا از اینکه در اولین روز بستن بازوبند کاپیتانی تیمش برنده میدان شده است ابراز خوشحالی کرد. او در این خصوص به ورزش سه می گوید: بعد از 3 هفته ای که نتیجه نگرفتیم از پیروزی سایپا خوشحالم و مطمئنا از تجربه اولین بستن بازوبندی همراه با موفقیت سایپا خوشحالم.  من بعد از روزبه شاه علیدوست، حامد فلاح زاده و مهدی ترابی کاپیتان چهارم هستم و در این بازی مهدی ترابی بازوبند را بر بازو بسته بود که وقتی از زمین مسابقه خارج می شد آن را تحویل من داد. از اینکه برای اولین بار طی این چند سالی که در این تیم حضور دارم بازوبند را در روز موفقیت تیم بر بازو بستم احساس خوشایندی دارم. 


او در مورد بازی مقابل پارس جنوبی هم می گوید: بازی سختی مقابل جمی ها داشتیم و آنها با بردی که در دیدار مقابل استقلال کسب کرده بودند خیلی با روحیه در این مسابقه حاضر شدند و ما با وجود فشار بسیاری که در نیمه اول روی دروازه آنها ایجاد کرده بودیم نتوانستیم به گل برسیم که بعد از نیمه و نکاتی که آقای دایی به ما در رختکن گوشزد کرد توانستیم حملاتمان را بهتر از نیمه اول کنیم که از همین رو به گل هم رسیدیم. 


وی افزود: همه تیم پیش از بازی خود را محکوم به برد در این بازی کرده بودند و برای همین در زمین مسابقه هرچه داشتیم و نداشتیم گذاشتیم تا برنده میدان باشیم. البته ما در هفته های قبل هم نمایش خوب داشتیم و هم موقعیت های عالی برای گلزنی اما بخت با ما یار نبود و توپ هایمان گل نمی شد. ضمن آنکه اشتباهاتی هم هر چند جزیی داشتیم که در این بازی تمام آنها را به فراموشی سپردیم و سعی کردیم هر چه در گذشته انجام دادیم را کنار بگذاریم و از نو کارمان را آغاز کنیم.


هافبک جنوبی سایپا که در خصوص رویارویی هفته ششم این تیم مقابل تیم سابق و همشهری اش هم می گوید: من هر بار که مقابل فولاد به میدان می روم خاطرات روزهایی که در این تیم داشتم برایم تداعی می شود اما مطمئنا انگیزه ام هم برای این بازی افزون تر می شود و سعی می کنم در این تقابل بهترین نمایش را داشته باشم. امیدوارم برد ما از بازی پارس به بازی با فولاد کشیده شود و این بازی هم برنده میدان باشیم.

دیدگاه‌ها