کد خبر : 1549734 | 06 شهریور 1397 ساعت 22:15 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

کمال، قلب پرسپولیس در دوحه (عکس)

شماره یازده پرسپولیس در بازی امشب تیمش، یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و بسیاری از موقعیت‌های الدحیل در میانه زمین را خنثی کرد.

کمال، قلب پرسپولیس در دوحه (عکس)

به گزارش "ورزش سه" دقایقی پیش دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و الدحیل قطر از مرحله یک چهارم نهایی آسیا در دوحه به پایان رسید و شاگردان برانکو با نتیجه خفیف 1-0 مقابل بهترین تیم لیگ قهرمانان آسیا تا به اینجای مسابقات شکست خوردند.  


اما بی شک یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در میدان کمال کامیابی‌نیا بود. هافبکی که بهترین نمایش خود در چند وقت اخیر ارائه کرد و توانست فضای جلوی خط دفاع پرسپولیس را پوشش دهد. شماره یازده پرسپولیس در این دیدار مهم بدون این که کارتی دریافت کند با قطع به موقع توپ در چند صحنه ضد حملات خطرناک الدحیل را خنثی کرد و اجازه هنرنمایی به بازیکنان تکنیکی حریف را نداد. 


نکته مهم این است که کامیابی‌نیا در صورتی که با کارت زرد داور مواجه می‌شد از بازی برگشت مقابل الدحیل محروم می‌شد. اما این موضوع بر جنگندگی وی اثر نگذاشت و او مصمم‌تر از قبل به بازی خود ادامه داد. البته نباید از این حقیقت گذشت خط هافبک پرسپولیس در مجموع عملکرد خوبی در این بازی از خود ارائه داد و بی شک اگر همین روند را در بازی برگشت ادامه دهند می‌توانند تیم خوب قطری را شکست دهند و به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

دیدگاه‌ها