کد خبر : 1549737 | 06 شهریور 1397 ساعت 22:20 | 71.6K بازدید | 0 دیدگاه

بشار رسن؛ این عراقی را دوست داریم

بدون شک هافبک عراقی پرسپولیسی ها در دیدار امشب این تیم برابر الدحیل موفق شد یکی از بهترین نمایش های خود را نشان دهد.

بشار رسن؛ این عراقی را دوست داریم 

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها این روزها مزد اصرار خود را برای به دست آوردن بازیکن تیم امید عراق را می گیرند. سرخ پوشان دقیقا در روزهایی که از جذب بازیکن محروم هستند و البته تعدادی از بازیکنان اصلی خود را نیز  از دست دادند بشار رسن را به عنوان یکی از قابل اعتمادترین بازیکنان خود به میدان می فرستند. هافبک خوش فکر عراقی این روزها حکم عصای دست برانکو را در تنظیم حملات پرسپولیسی ها دارد. 


بشار که رفته رفته خود را به ترکیب اصلی پرسپولیسی ها رساند در مدت زمانی محدودی توانست به همانی که هواداران از او انتظار دارند تبدیل شود. همان بازیکنی که در دیدار حساس برابر الدحیل توانست با حرکات هجومی خود و البته ارسال پاس های خطرناک، قلب زمین حریف را از آن خود کند. 


هر آنچه که هست نوع بازی بشار که ابدا دافعه برانگیز نیست و تاثیر او در حفظ توپ و میدان باعث شد تا او به یکی از بازیکنان محبوب کادرفنی و هواداران تبدیل شود. همان بازیکنی که امشب نیز توانست فرم ایده آل خود را در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه به نمایش بگذارد. البته از این نکته نیز نباید گذشت که بشار در دقایق پایانی کاملا خسته نشان می داد که برای پرسپولیسی ها که روی نیمکت بازیکنی برای تعویض و جایگزینی وی ندارند کاملا طبیعی بود.

دیدگاه‌ها