کد خبر : 1549739 | 06 شهریور 1397 ساعت 21:32 | 168.8K بازدید | 0 دیدگاه

به بازیکنانم افتخار می‌کنم

برانکو:در تهران از یار جدیدمان سود می‌بریم

سرمربی سرخپوشان بعد از شکست خفیف این تیم در بازی رفت مقابل الدحیل در مرحله یک چهارم با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط بازی و نتیجه آن پرداخت.

برانکو:در تهران از یار جدیدمان سود می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دیداری نزدیک مقابل الدحیل با تکل گل علی المعز  نتیجه را به حریف واگذار کرد تا امیدوار به جبران آن در استادیوم آزادی باشد. برانکو ایوانکوویچ در پایان این بازی با حضور در نشست خبری ضمن ستایش عملکرد شاگردانش گفت: به بازیکنانم افتخار می کنم آنها صددرصد تلاش خود را انجام دادند. ما امروز مقابل الدحیل بازی کردیم که یکی از بهترین های آسیاست و ما امیدواریم که در تهران نتیجه را تغییر دهیم. 

 

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص امیدواریش برای بازی برگشت گفت: ما اینجا با الدحیل که قوی ترین تیم آسیاست بازی کردیم و اکنون امیدوارم در تهران از یار جدیدمان برای پیروزی سود ببریم، این یار جدید ما هواداران مشتاق و قابل اعتنا و اعتماد پرسپولیس هستند. ما امیدواریم با حضور 80 هزار نفر آنها نتیجه مطلوب تری بگیریم. 


برانکو در پاسخ به اینکه با تغییر تاکتیک در این بازی و شیوه هجومی توانست موقعیت های برتری به دست بیاورد آیا این هدف را دنبال خواهد کرد گفت: من بازی های گذشته الدحیل را دنبال کردم و به دنبال نقاط ضعف این تیم بودم که چیزی پیدا نکردم اما پرسپولیس 40 میلیون هوادار دارد، بازی مقابل تمام تیم های این مرحله سخت است و تیم ضعیفی وجود ندارد. ما اما ریسکمان را انجام دادیم و شاید اجرای غلط هم در آن وجود داشت که امکان دارد در همه بازی ها شکل بگیرد. با این حال ما به بازی برگشت کاملا امیدواریم.

 

برانکو در پایان گفت: بازی دو نیمه داشت. یک نیمه اینجا بود که ما باختیم. من از باخت راضی نیستم اما به آن امیدوارم. اما امیدوارم با حضور هشتاد هزار هوادار و در استادیوم آزادی با یک جو مطلوب نتیجه را به سود خودمان تغییر دهیم. از قبل هم گفته بودم که الدحیل بازیکنان خوبی گرفت. ما در این بازی اما می توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. باید در نظر داشته باشید که این نتیجه با توجه به عملکرد گذشته الدحیل نتیجه خوبی برای ما بود تا به بازی برگشت کاملا امیدوار باشیم. نتیجه‌ای که ما را به نیمه دوم مقابل الدحیل و در استادیوم آزادی امیدوار نگه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها