کد خبر : 1549802 | 07 شهریور 1397 ساعت 10:23 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی‌گری آنری در بوردو منتفی شد

بعد از منتفی شدن سرمربی‌گری تیری آنری در تیم بوردو روزنامه‌ی بیلد آلمان فاش کرد که علت عدم توافق آنری با باشگاه فرانسوی، اختلاف نظر بر سر مسائل مالی بوده است.

سرمربی‌گری آنری در بوردو منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فرانسوی بوردو بعد از اخراج مربی سابقش گوستاوو پویت به دنبال یک مربی سرشناس می‌گشت. مسئولین بوردو تیری آنری 41ساله اسطوره‌ی فوتبال فرانسه و باشگاه آرسنال را برای نشستن روی نیمکت مربی‌گری‌شان هدف گرفتند. از آن سو، آنری از مدتی پیش به عنوان کمک‌مربی در تیم ملی بلژیک فعالیت می‌کرد و مترصد فرصتی بود تا با حضور در دنیای فوتبال باشگاهی، اولین فعالیت خود به عنوان سرمربی را تجربه کند. اما در نهایت استفان مارتین، رئیس باشگاه بوردو در گفت و گو با آسوشیتدپرس اعلام کرد مذاکرات باشگاه با آنری به پایان رسیده، تا پرونده‌ی این ماجرا بسته شود.


رسانه‌های فرانسوی گزارش دادند که توقف مذاکرات باشگاه و آنری چند دلیل داشته. اولین دلیل که به اعتقاد روزنامه‌ی آلمانی بیلد مهمترین دلیل هم بوده، عدم موافقت بوردو با میزان تقاضای حقوق و دستمزد آنری بوده، چیزی در حدود 200هزار یورو در ماه. روزنامه‌ی فرانسوی اکیپ گزارش داده که علاوه بر این، بوردو باید دستمزد مشاور آنری، درن دین و همچنین هزینه‌های اقامت و سفر آنری و خانواده‌اش را پرداخت می‌کرده.  


رسانه‌های فرانسوی می‌گویند کلودیو رانیری، مغز متفکر لسترسیتی به زودی به عنوان کاندیدای سرمربی‌گری بوردو عازم فرانسه خواهد شد تا با مسئولین باشگاه مذاکره کند. اما رانیری 66ساله که سابقه‌ی کار در فرانسه و هدایت تیم نانت را داشته به روزنامه‌ی ایتالیایی گازتا دلو اسپورت گفت که او هدف‌های دیگری برای خود دارد. رانیری گفت فوتبال آلمان به نظر او جذاب‌تر است و بعد از آلمان فوتبال باشگاهی در پرتغال با استعدادهای ناب و مربیان فوق‌العاده برای او جذاب‌تر از فرانسه به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها