کد خبر : 1549804 | 07 شهریور 1397 ساعت 10:28 | 53.4K بازدید | 0 دیدگاه

سیدی به ماشین سازی برمی گردد؟

هافبک ناراضی تراکتور خداحافظی کرد!

هافبک تیم تراکتورسازی با هواداران این تیم خداحافظی کرد.

هافبک ناراضی تراکتور خداحافظی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، یوسف سیدی که چند هفته ای است جایی در ترکیب تراکتورسازی نداردو گفته می شد از این موضوع ناراحت است، سه شنبه با انتشار پستی در اینستاگرامش از این تیم خداحافظی کرد.


سیدی در دو بازی ابتدایی تراکتورسازی به صورت ثابت به میدان رفت اما با اضافه شدن بازیکنان خارجی و مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دیگر جایی برای بازی کردن نداشت تا اینکه در نهایت تصمیم به جدایی گرفت.


سیدی در اینستاگرامش نوشت: «سلام به همه هواداران گل تراکتورسازی. ممنون بابت همه روزهای خوبی که برایم ساختید. من هیچ زمانی محبت های شما را فراموش نمی کنم. پرشورهای عزیز، شما معنی واقعی حامی تیم را نشان دادید. خداحافظی نمی کنم زیرا در کنار شما خواهم بود و روزی به زمین با پیراهن خوشرنگ تراکتورسازی برمی گردم. پس تا سلامی دیگر با پیراهن تیم محبوبم به یادتان خواهم بود.»


این بازیکن سرعتی و تکنیکی هنوز مقصد بعدی اش را انتخاب نکرده اما با توجه به روابط موجود میان دو باشگاه ماشین سازی و تراکتورسازی و یکی بودن مالک دوباشگاه احتمال اینکه سیدی به دیگر تیم تبریز بپیوندد زیاد است. باید منتظر ماند و دید در نهایت او کدام تیم را انتخاب می کند.


گفتنی است؛ با توجه به تعدد حضور بازیکنان مطرح در تراکتورسازی احتمال اینکه برخی بازیکنان دیگر این تیم هم طی روزهای آینده جدا شوند، وجود دارد.

دیدگاه‌ها