کد خبر : 1549819 | 07 شهریور 1397 ساعت 09:57 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس و مراقبت چهارچشمی از همبازی گوچی

ستاره بلژیکی خط حمله الدحیل یکی از خطرناک ترین مهره های این تیم در بازی رفت بود، بازیکنی که در بازی برگشت هم باید مراقبتی چهارچشمی از او انجام بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، ادمیلسون جونیور خرید جدید الدحیل به عنوان جانشین یوسف المساکنی در تابستان با قراردادی وسوسه کننده از استاندارد لیژ راهی دوحه شد تا خط حمله قهرمان سه گانه قطر تقویت شود. بازیکنی که شب گذشته در بازی رفت با پرسپولیس یکی از خطرناک ترین بازیکنان رقیب قلمداد شد و بارها مدافعان پرسپولیس را آزاد داد.


این بازیکن که اصلیتی برزیلی دارد در حالی در بلژیک به دنیا آمد و رشد کرد که سابقه هم بازی بودن با رضا قوچان نژاد در باشگاه سن ترویدن را نیز در کارنامه خود دارد. ادمیسلون در فصل 2013-2012 ژوپیرلیگ یعنی سال آخری که گوچی پیراهن سن ترویدن را برتن داشت به عنوان مهاجم جانشین در کنار ستاره سابق تیم ملی ایران بازی می کرد و از همان مقطع با نمایش تکنیکی و سرعتی خود صاحب اسم و رسمی شد تا در نهایت سر از استانداردلیژ در بیاورد.


ادمیلسون که شب گذشته جدال دیدنی با مدافعان پرسپولیس از جمله سیدجلال حسینی داشت بدون شک در بازی برگشت می تواند یکی از خطرناک ترین مهره های الدحیل روی ضدحملات لقب بگیرد از همین رو برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیسی ها باید از حالا فکری برای مراقبت چهارچشمی از این مهاجم سرعتی و تکنیکی بیاندیشند تا غافلگیر نشوند.

 

1331959

 

1331958

دیدگاه‌ها