کد خبر : 1549834 | 07 شهریور 1397 ساعت 10:42 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

فشار را روی مادیبو حفظ کنید(عکس)

قهرمان سه گانه قطر با وجود این که بازی رفت یک چهارم نهایی را از قهرمان ایران برد اما جبران این شکست برای سرخپوشان چندان دور از دسترس نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، الدحیل در حالی با گل زودهنگام خود در ورزشگاه زیبا اما خالی از تماشاگر خلیفه به برد نزدیک 1-0 برابر پرسپولیس رسید که 20 روز دیگر باید در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی تهران جدال برگشت با قهرمان ایران را برگزار کند تا یکی از این دو تیم راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شوند.


قهرمان سه گانه قطر اما در نمایشی که شب گذشته داشت برخلاف انتظارات آن تیم قدرتمند و بدون ضعف که همگان تصور داشتند، نبود به خصوص در برخی پست ها که بازیکنان این تیم اصلا در کلاس بالایی بازی نمی کردند. یکی از این نفرات عصیم مادیبو هافبک 21 ساله و جوان الدحیل بود که شب گذشته بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم فشار زیادی روی استفاده از منطقه او برای یورش به دروازه الدحیل گذاشته بودند.


این بازیکن جوان و ملی پوش قطری به قدری در نیمه دوم عصبی شده بود که یک اخطار هم از داور عراقی دریافت کرد تا نشان دهد یکی از بهترین نقاط ضعف رقیب قطری همان پستی است که او به میدان می رود. مسلما اگر نبیل معلول در بازی برگشت بار دیگر به مادیبو برای حضور در ترکیب اصلی اعتماد کند برانکو و شاگردانش می توانند با حفظ فشار روی این بازیکن خیلی زود شکست دوحه را جبران و برای رسیدن به نیمه نهایی تلاش کنند.

 

1331978

 

1331981

 

1331982

دیدگاه‌ها