کد خبر : 1549844 | 07 شهریور 1397 ساعت 11:14 | 41.8K بازدید | 0 دیدگاه

خوش بینی، ترس و تردیدهای سرمربی الدحیل

معلول: از قدرت پرسپولیس آگاه هستیم

نماینده پرقدرت قطر شب گذشته درورزشگاه خلیفه برابر پرسپولیس ایران به یک پیروزی خفیف و غیراطمینان بخش دست پیدا کرد تا همه چیز در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی مشخص شود.

معلول: از قدرت پرسپولیس آگاه هستیم

به گزارش" ورزش سه" در بازی مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان الدحیل و پرسپولیس در دوه، نماینده قطر در همان دقیقه پانزده به گل رسید اما در 75 دقیقه باقیمانده تحت تاثیر بازی و تاکتیک فنی پرسپولیس قرار داشت و حتی نزدیک بود که نتیجه را از دست بدهد. حالا این تیم باید نود دقیقه در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی از پیروزی اش دفاع کند، کاری که می تواند الدحیل را برای اولین بار به جمع چهارتیم مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا برساند. نبیل معلول مربی الدحیل بعد از این بازی گفت:« الدحیل تیمی است که برای بازی های بزرگ و مقابله با حریفان قدرتمند ساخته شده است.» او افزود:«ما بازی را کنترل کردیم و سه امتیاز را با منطق گرفتیم.» او همچنین گفت:« الدحیل یک نیمه از یک چهارم نهایی را با موفقیت پشت سر گذاشت و نیمه دوم را هم باید در تهران برگزار کند. ما اعتماد به نفس لازم برای موفقیت در تهران و صعود به نیمه نهایی را داریم. ما اعتماد لازم را به بازیکنان برای ادامه قدرتمند مسابقات داریم.»


سرمربی تونسی الدحیل درباره اشتباهات این تیم در طول بازی و موقعیت هایی که پرسپولیس برای تغییر نتیجه داشت هم گفت:« دلیل این موضوع فشار زیاد و دوندگی و قدرت بدنی بالای بازیکنان پرسپولیس بود. با این وجود بازیکنان ما خیلی خوب می توانستند توپ را از تیم حریف بازپس بگیرند که این نشان دهنده قابلیت تیمی و بازیکنان ما است.» نبیل معلول در رابطه با اینکه چرا الدحیل نتوانست فرصت زیادی را روی دروازه پرسپولیس به وجود بیاورد هم گفت:«در چنین مسابقاتی آن میزان از موقعیت هایی که در بازی های لیگ باشگاهی به دست می آید وجود ندارد به همین دلیل ما باید از معدود فرصت هایی که به دست می آید نهایت استفاده را ببریم.»


سرمربی الدحیل در ادامه اضافه کرد:« ما از همین امروز برای موفقیت در بازی برگشت کارمان را آغاز می کنیم و من اعتماد زیادی به این تیم و آینده دارم چرا که بازیکنان الدحیل قابلیت بالایی دارند. با آگاهی از قدرت پرسپولیس و دشواری های بازی برگشت در تهران، اما ما این توانایی و پتانسیل را برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان را داریم.» او با ابراز خوش بینی نسبت به بازی برگشت در تهران هم گفت:«اگر چه به خاطر فیفادی ما فقط چهار روز برای آماده شدن برای این مسابقه فرصت داریم اما ما به موفقیت در تهران و گرفتن کارت مرحله نیمه نهایی خوش بین هستیم.»

دیدگاه‌ها