کد خبر : 1549930 | 07 شهریور 1397 ساعت 14:02 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

حضور دلفی در اروپا به نفع تیم ملی است؛

یزدی: دیر شروع کردیم اما زود پیشرفت می کنیم

سرمربی تیم استقلال خوزستان ضمن ابراز رضایت از روند پیشرفت تیمش، از امیدواری برای کسب نتیجه مطلوب مقابل پیکان سخن گفت.

یزدی: دیر شروع کردیم اما زود پیشرفت می کنیم

 

به گزارش "ورزش سه"، داریوش یزدی سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پیکان گفت: پیکان تیم قابل احترامی است چرا که از نظر مدیریتی و فنی شرایط بسیار مطلوبی دارد. امیدوارم بازی بسیار خوبی را شاهد باشیم. ما شناخت خوبی از پیکان داریم و از تفکرات کادر فنی و مجموعه بازیکنان آگاهیم. راهکارهای مناسبی را از قبل طراحی کردیم که امیدوارم در بازی پیاده کنیم و نتیجه مطلوبی را به دست بیاوریم.

 

او در خصوص وضعیت اقتصادی استقلال خوزستان اظهار داشت: با مشکلاتی روبرو هستیم که البته شاید حدود ۹۰ درصد باشگاه‌های ما با مشکل مالی مواجهند. با این حال امسال آمدیم و کار را شروع کردیم. دکتر غفوری که رییس کارخانه هستند، دیدگاه‌های فوتبالی دارند و تا به حال ۲۰ درصد از قراردادها پرداخت شده است. الان مشکل خاصی نداریم اما بودجه‌مان کم است. در مجموع همه در تلاش هستند که ما سال خوبی داشته باشیم.

یزدی در خصوص شرایط تیم خودش برای بازی فردا خاطر نشان کرد: وضعیت تیم ما مثل پیکان است. آن‌ها یک گل از ما کمتر خورده‌اند اما تیم ما جوان است و فکر می‌کنم نسبت به تیم پیکان دیرتر شروع کردیم و آماده‌سازی‌مان به خوبی شکل نگرفت. یعنی چالش‌هایی که ما الان در حال برطرف کردن آن‌ها هستیم باید در طول آماده‌سازی خودمان این کارها را انجام می‌دادیم. الان تیم ما طوری است که به شرایط تاکتیکی نسبی رسیده و قطعا از این به بعد بهتر خواهد بود. تا به حال پنج گل دریافت کرده‌ایم و امیدوارم در آینده روند بهتری را داشته باشیم.

 

وی درباره وضعیت یونس دلفی هم گفت: یونس یکی از بازیکنان مستعد کشور است. علی‌رغم این که به او نیاز داریم این بازیکن را در اختیار تیم ملی امید گذاشتیم. به شخصه دوست دارم این بازیکن در اروپا پیشرفت کند. الان از باشگاه آیندهوون پیشنهاد دارد. اگر او به اروپا برود قطعا برای تیم ملی بهتر خواهد شد. او درصدد این است که تست پزشکی‌اش را در باشگاه انجام دهد و در آینده خیلی نزدیک اگر تست پزشکی‌اش با موفقیت انجام شود به باشگاه آیندهوون منتقل می‌شود و ما از این بابت خوشحالیم.

دیدگاه‌ها