کد خبر : 1550164 | 08 شهریور 1397 ساعت 21:40 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

امروز خیلی به من سخت گذشت

مهدی پور: بازی با اشکان و مسعود عالی است

هافبک دفاعی تراکتورسازی می گوید اولین بازی فیکسش در ترکیب این تیم مدعی لیگ فشار زیادی به وی وارد کرده است.

مهدی پور: بازی با اشکان و مسعود عالی است

به گزارش "ورزش سه" از میکسدزون ورزشگاه یادگار امام تبریز، مهدی مهدی پور در گفت وگو با خبرنگار ما درباره بازی مقابل ماشین سازی گفت: به هر حال همه دربی ها بازی سختی می شوند و امروز هم بازی سختی بود. با این وجود موقعیت های گل زیادی داشتیم از همان شروع بازی تا زمانی که گل اول و دوم را به ثمر رساندیم خیلی موقعیت داشتیم اما متاسفانه بعد از گل دوم دیگر نتوانستیم موقعیت هایمان را گل کنیم که آخرش بازی داشت برای ما سخت می شد.  


او با تشکر از هواداران تراکتور ادامه داد: دست تک تک هواداران را می فشاریم و همین که هستند قوت قلب تیم به حساب می آیند و حتی اگر روز خوبمان هم نباشد باز هم وقتی به آنها نگاه می کنیم انرژیمان چند برابر می شود و تاثیرش در زمین نشان داده می شود.


وقتی درباره نمایش فردی اش سوال می کنیم، مهدی پور می گوید: امروز بد نبودم ولی چون 4 بازی از اول نبودم امروز در بازی به من سخت گذشت و ان شاالله بدنم بهتر می شود تا بتوانم بیشتر کمک کنم.


آخرین سوال هم تجربه بازی با اشکان دژاگه و مسعود شجاعی است. مهدی پور در این باره گفت: بازیکنان بزرگی هستند و در سطح بین المللی بازی کردند و همین که می توانند به تیم ما کمک کنند خیلی خوب است.

دیدگاه‌ها