کد خبر : 1550189 | 08 شهریور 1397 ساعت 22:36 | 87.3K بازدید | 0 دیدگاه

سه بازی و هفت امتیاز - ظهور یک مدعی بزرگ

مسعود، عشق جدید تراختورچی لر!(عکس)

مسعود شجاعی هافبک تیم تراکتورسازی تبریز امروز عملکرد بسیار خوبی در دیدار با ماشین سازی داشت و توانست اولین گلش با پیراهن سرخ تراکتور را هم بزند.

مسعود، عشق جدید تراختورچی لر!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یک ماه پیش که همزمان با اشکان دژاگه به تراکتورسازی پیوست، بمب نقل و انتقالات تابستانی نامیده شد اما آن روزها به خاطر سن و سال بالا و مصدومیت های اخیر مورد انتقاد برخی افراد قرار گرفت. خیلی ها خرید این بازیکنان را سرنوشت ساز و مثبت قلمداد کردند اما عده ای چنین نظری نداشتند؛ خصوصا این که جان توشاک نیز اعلام کرد که شناختی نسبت به این دو بازیکن ندارد.

 

سکانس اول داستان مسعود و تراکتور در اولین تمرین رقم خورد؛ جایی که ورزشگاه اختصاصی این تیم برای تماشای کاپیتان های تیم ملی مملو از تماشاگر شدند و یک صدا نام «اشکان و مسعود» را فریاد زدند. اپیزود بعدی، ناکامی در آزادی بود؛ روزی سیاه برای قرمزهای تبریز و البته کاپیتان شماره 7. اما حتی عملکرد نه چندان دل‌چسب مقابل استقلال هم خدشه ای به محبوبیت شجاعی در بین تی تی ها وارد نکرد.

 

1332400

 

در دیدار مقابل سایپا، پاسخ اعتماد هواداران را با سانتر 3 امتیازی داد اما این تازه ابتدای درخشش هافبک سابق اوساسونا در پیراهن تراکتورسازی بود. دربی برادری، محل نمایش مهارت، توانایی و تجربه مسعود شجاعی بود؛ جایی که نشان دهد در 34 سالگی، همان بازیساز و همان کاپیتانی است که تراکتور می خواهد، همان ستاره ای که بتواند غیبت مهدی کیانی را پر کند و به اسم اول سکوهای یادگار تبدیل شود.

 

توشاک در بازی با ماشین سازی، نقی زاده و مهدی پور را در پست هافبک دفاعی قرار داد و شجاعی را یک خط جلوتر برد تا اولا ریسک حرکات خطرناک تکنیکی اش کمتر شود و در صورت اشتباه، تیم بهای کمتری بپردازد و دوما، عناصر هجومی بتوانند از حضور این پلی میکر خوش فکر و توانا بهره ببرند.

 

1332401

 

هماهنگی شجاعی، اشکان دژاگه و آنتونی استوکس در دربی تبریز ستودنی بود. یک مثلث فوق العاده بین این بازیکنان در سمت چپ تشکیل شده بود که دفاع ماشین سازی را آزار می داد و البته فضای بسیار خوبی را هم در سمت راست برای دانیال اسماعیلی فر ایجاد می کرد.

 

اما هماهنگی ها فقط در داخل زمین نبود؛ تی تی های روی سکو نیز برای تشویق کاپیتان مسعود شجاعی هم‌دل، هم‌سو و هماهنگ بودند. آن ها پیش از مسابقه بیش از همه مسعود و اشکان را تشویق کردند و در طول بازی هم هیجان زده از کارهای تکنیکی این بازیکنان، بارها نامشان را فریاد زدند. مسعود هم در دقیقه 60 پاس زیبای اشکان را تبدیل به گل کرد تا نشان دهد فوتبالش فقط به دریبل های چشم نواز و پاس های بی نظیر ختم نمی شود، بلکه او گلزنی را هم خوب بلد است.

 

1332397

 

حالا دیگر لازم نیست مسعود شجاعی را با ترک و آذری خطاب کردن به محبوبیت برسانند، او اکنون بی حرف و حدیث مرد نخست سکوهای یادگار و هواداران تبریزی است.

 

1332396

دیدگاه‌ها