کد خبر : 1550191 | 08 شهریور 1397 ساعت 22:50 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

کارد به استخوانم رسیده است؛

تارتار:هیچ کس به داد ما نمی رسد من رفتم

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در کنفرانس خبری پس از بازی اعلام کرد که با شرایط فعلی دیگر در تمرینات حاضر نمی شود.

تارتار:هیچ کس به داد ما نمی رسد من رفتم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از تساوی تیمش در هفته ششم برابر سپاهان گفت: نمیخواهم در مورد بازی صحبت کنم. می خواهم در مورد مشکلات صحبت کنم. بازیکن چشمش به من است ولی نمی شنود. کادر فنی من واقعا سخت است کار کردن برای انها. ما مشکلات داریم. از همه تشکر می کنم از مدیریت باشگاه ولی تا مشکلات حل نشود، دیگر در تمرینات شرکت نمی کنم.


وی ادامه داد: بازیکن ما در زمین تمرکز ندارد. بازیکن دوست ندارد من در مورد مسائل فنی با او صحبت کنم و تمرکزش را مسائل مالی به هم ریخته است. سخت است؛ همه تیم ها واقعا با شرایط خوب به اینجا می آیند. ما مقابل سپاهان جانانه جنگیدیم ولی وقتی تمرکز نباشد نمی توان کار کرد. من از همه تشکر می کنم؛ تهدیدی هم نیست ولی تا زمانی که مشکلات ما حل نشود و حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی پرداخت نشود، دیگر در تمرینات شرکت نمی کنم. امیدوارم مشکلات حل شود، چون عشق مردم این شهر این تیم است.


تارتار حرف هایش را اینگونه ادامه داد: همیشه می شنویم که وزیر دستور داده که مشکلات فلان تیم حل شود؛ پس ما چی. تا کی باید سختی بکشیم. این همه سرمایه توی این استان است. یک نفر به داد ما نمی رسد. از بازیکنانم تشکر می کنم چون با یکی از تیم های مدعی قهرمانی جانانه جنگیدند. خسته نباشید می گویم به آنها. امیدوارم مشکلات حل شود، چون من این تیم را دوست دارم و سه سال است که با این تیم کار می کنم. دوست ندارم تیم را از دست بدهم ولی واقعا سخت شده و کارد به استخوان رسیده. امیدوارم مسئولان کمک کنند و فکری اساسی کنند تا ما هم با تمام وجود بازگردیم. واقعا من نمی توانم توی صورت کادر فنی ام نگاه کنم؛ 50 درصد پولشان را نگرفته اند. هیچ کس در مورد مسائل مالی با ما صحبت نمی کند. آقای رضائیان تنها است. از کجا بیاورد. استاندار اصفهان ببینید چطور از تیمشان حمایت می کند. من از استاندار تشکر می کنم. جلسه ای تشکیل شد ولی ما نتیجه ای ندیدیم ولی خسته شدیم. با این شرایط نمی توان کار کرد. ما امروز یقه سپاهان را گرفتیم که امسال مدعی قهرمانی است.

دیدگاه‌ها