کد خبر : 1550207 | 08 شهریور 1397 ساعت 23:18 | 50.5K بازدید | 0 دیدگاه

10 سال است پدر ما را درآورده اند؛

قلعه‌نویی: این بازی باید 6 بر 2 می‌شد

امیرقلعه نویی در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر پارس جنوبی به شدت نسبت به عملکرد داوری معترض بود.

قلعه‌نویی: این بازی باید 6 بر 2 می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی بعد از تساوی ۲ بر ۲ مقابل پارس جنوبی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

این بازی باید 6 بر 2 می شد


 عید غدیر را تبریک می‌گویم و از مردم شهرستان جم هم به خاطر میهمان نوازی تشکر می‌کنم  و رئیس کانون هواداران پارس جنوبی به ۲۰۰ هوادار ما جا دادند. به فوتبال هم تبریک می‌گویم و هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند. عدالت فوتبال در دو مورد انجام نشد و این بازی باید ۶ بر ۲ تمام می شد و عدالت دیگر در مورد داوری است.

 

اگر با قلعه نویی مشکل دارید بگویید بروم


از ناعدالتی داوری ها خسته شدم. اگر با قلعه‌نویی مشکل دارید بگویید بروم تا سپاهان از داوری ضربه نخورد. بازی قبلی پنالتی ۱۰۰ درصد ما را نگرفتند، امروز هم پنالتی پارس جنوبی پنالتی نبود، حاضریم فیلم بازی را نشان بدهیم، وجداناً پنالتی نبود. پارس جنوبی روی یک موقعیت ۲ گل زد، لیاقت ما برد بود، در نیمه اول هم بختیار رحمانی فکر کرد داور سوت زده و توپ را به حریف داد و آنها گل زدند. دروازه‌بان آنها روز خوبی داشت، از دقیقه ۴۶ تک به تک می‌گرفت، می‌توانستیم ۶ بر ۲ پیروز شویم، به تارتار و تیم خوبش هم تبریک می‌گویم، آنهایی که می‌گویند سپاهان مشکل بدنی دارد ببینند که ما امروز در اندازه‌های استاندارد روز فوتبال موقعیت گل ایجاد کردیم اما بی‌عدالتی که گفتم دست من نیست.

 

10 سال است پدر ما را درآورده اند


وی در مورد اینکه شما سرمایه فوتبال هستید، گفت: نه بابا چه سرمایه‌ای؛ ۱۰ سال است که پدر ما را در آورده‌اند. ما هیچ سرمایه‌ای نیستیم.

 

این بازی 10 دقیقه وقت تلف شده داشت


این بازی ۱۰ دقیقه وقت تلف شده داشت نه ۶ دقیقه. تارتار هم از مدافعش پرسید و او گفت کرنر درست بوده است، خطا هم که انجام شد.

 

سپاهان از نظر هزینه تیم چهارم یا پنجم است


سپاهان از نظر هزینه‌ها تیم چهارم،پنجم لیگ است، سازمان لیگ می‌تواند قراردادها را منتشر کند تا همه ببینند وضعیت چگونه است.

 

پارس جنوبی با برنامه فوتبال بازی می کند


من کارشناس نیستم تا در مورد وضعیت پارس کارشناسی کنم، مخلص شما هستم. مسئولان پارس جنوبی از نظر سخت افزاری از تیم فنی‌شان عقب هستند. پارس جنوبی حالا حالاها در لیگ برتر می‌ماند، تیم بسیار خوبی تارتار درست کرده است، دیروز هم این را گفتم و امروز هم این را می‌گویم که پارس جنوبی با برنامه فوتبال بازی می‌کند اما اگر روزی این تیم آسیایی شد امیدوارم شرایط و استانداردهای آسیایی شدن را داشته باشد. فرودگاه که دارد اما شرایط دیگر باید مهیا شود؛ از هتل کشتیرانی هم که به ما اسکان داد و غذاهای خوبی هم برای ما تدارک دید هم تشکر می‌کنم همچنین از کانون هواداران پارس جنوبی تشکر می‌کنم.

 

توپ آخر کرنر شده بود


خود مدافع پارس جنوبی گفت که توپ کرنر شده. تارتار از مدافعش پرسید و نورمحمدی هم گفت که کرنر درست بوده است. ۶-۷ اشتباه بر علیه تیم ما شد اما بازی خوبی بود، ما باید حداقل ۶ بر ۲ می‌بردیم، ۴ موقعیت نزدیک به ۱۰۰ درصد داشتیم.

 

(قلعه‌نویی خطاب به خبرنگاری که گفت تیم شما خوب کار نکرده بود، گفت: مطمئنم شما بازی را ندیده‌اید. در دقیقه ۴۶ ما موقعیت تک به تک داشتیم)


پارس جنوبی مثل کی روش بازی نمی کند


سرمربی سپاهان در مورد اینکه تیم پارس جنوبی ظاهراً به روش کی‌روشی و مثل تیم ملی دفاعی بازی می‌کند، گفت: اصلاً چنین چیزی نیست. تارتار تیمش برنامه دارد و توپ را به خوبی به گردش در می‌آورند و به قول شما به روش کی‌روشی بازی نمی‌کند البته آن روش هم بد نیست اما هافبک‌های چپ و راست پارس جنوبی سرعتی هستند اما تیم ملی و پارس جنوبی شبیه هم بازی نمی‌کنند، من تیم تارتار را دوست دارم اما باید این بازی را می‌بردیم؛ یک گل سالم ما هم دیده نشد.

دیدگاه‌ها