کد خبر : 1550208 | 08 شهریور 1397 ساعت 23:21 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

این تیم را نباید با فولادِ قهرمان مقایسه کرد؛

پورموسوی: نماز شکر برای ماندن در لیگ را یادتان رفته؟

سرمربی تیم فولاد خوزستان ضمن اینکه از عملکرد بازیکنانش در این بازی ابراز رضایت کرد، بار دیگر به انتقاد از کسانی پرداخت که بدون حوصله از تیمش در هفته های ابتدایی فصل ایراد می گیرند.

پورموسوی: نماز شکر برای ماندن در لیگ را یادتان رفته؟

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: فوتبال امروز روی بی‌رحمش را نشان داد. با وجود این که موقعیت‌های زیادی داشتیم و یکی از بهترین‌ بازی‌هایمان را انجام دادیم، اما توپ‌هایمان گل نشد. در شروع بازی هم غافلگیر شدیم و یک گل بسیار بد خوردیم. این گل تمام برنامه‌های‌مان را برای چند دقیقه مختل کرد.

 

او افزود: هر چه از بازی گذشت، بازیکنانم فوتبال جذاب و دیدنی ارائه کردند. شوت، ضربه سر و دیرک دروازه داشتیم اما گلر حریف بهترین بازیکن بازی بود. یک گل هم زدیم اما بازیکنانم احساسی شدند. حداقل می‌توانستیم با تساوی خارج شویم اما در دقیقه پایانی گل خوردیم. با این حال سرم بالاست چون بازیکنانم فوتبال بازی کردند.

 

پورموسوی در ادامه گفت: بعد از مصدومیت عبدالله کریمی از میلاد بدرقه استفاده کردیم. همین تیمی که امروز از آن ایراد می‌گیرید، هفته گذشته رو به روی استقلال نمایش خوبی داشت.

 

محاسبات قبل از بازی برخی اوقات پیاده نمی‌شود. سال‌ها در فولاد هزینه شد تا توانست قهرمان شود اما فولادی که تحویل گرفتیم در سه سال گذشته کجای جدول بوده است؟ ما تیم را دوباره ساختیم و نمی‌توانید این تیم را با تیم قهرمان مقایسه کنید. توانایی بازیکنان را قبول دارم و مطمئنم هفته به هفته بهتر می شویم. فوتبال صبر و حوصله و حمایت می‌خواهد. نمی‌توانیم در هفته ششم کار خارق‌العاده کنیم. از سال ۷۸ تا ۸۱ در این تیم بودم و آن موقع فولاد به دنبال سقوط نکردن بود. هر سال در ورزشگاه تختی نماز شکر به خاطر ماندن در لیگ می‌خواندیم. عملکرد ما در ۶ هفته اخیر خوب نبوده اما بد هم نبوده است. با کار و تلاش می‌ایستیم و فولادی می‌سازیم که باعث افتخار همه می‌شود.

 

پورموسوی در پایان از اضافه شدن چند بازیکن جدید به تیمش خاطرنشان کرد: به دنبال جذب دو، سه بازیکن هستیم و باید بنشینیم با مدیرعامل تیم صحبت کنیم تا بتوانیم نواقص تیم را تا قبل از سیزدهم شهریور برطرف کنیم.

دیدگاه‌ها