کد خبر : 1550210 | 08 شهریور 1397 ساعت 23:23 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی :یزدی حق ندارد درباره من حرف بزند

سرمربی پیکان با عصبانیت پاسخ حرفهای غیرمسئولانه سرمربی استقلال خوزستان را داد که ادعا کرده بود پیکان در بازی امشب ضدفوتبال بازی کرده است .

جلالی :یزدی حق ندارد درباره من حرف بزند

به گزارش "ورزش سه" ، مجید جلالی از همان ابتدای نشست مطبوعاتی رفتار کادر استقلال خوزستان را زیر سئوال برد و از سازمان لیگ خواست مقابل بی اخلاقی های روی نیمکت و فشار به داوری بایستد.


این مصاحبه را به نقل از ایسنا بخوانید:


همه عصبی بودند


ما قبل از این بازی، ۵ بازی انجام دادیم و فقط یک برد داشتیم و این تیم ما را از نظر ذهنی تحت فشار گذاشته بود. ما در بازی با گسترش فولاد بهتر بودیم اما نتواسنتیم پیروز شویم. این چیزی است که ذهن را آزار می‌دهد. وقتی ذهن آزار می‌بیند زیر فشار می‌رود و تیم نمی‌تواند خوب بازی کند. استقلال خوزستانی‌ها خیلی درگیرانه بازی می‌کردند و داور هم نمی توانست تصمیمات به جا بگیرد. همه در حالت عصبی بازی را دنبال می‌کردند.

 

نیمه دوم خبری از فوتبال نبود


 فکر نمی کنم که خود سازمان لیگ بخواهد که بازی‌ها اینگونه برگزار شود. بنابراین خود سازمان لیگ تمهیداتی بیاندیشد تا بازی بهتر مدیریت شود. ما نتوانستیم فوتبال بازی کنیم. یک بازی پر تنش، پر سر و صدا و پر از جنجال را شاهد بودیم. مخصوصا در نیمه دوم که خبری از فوتبال نبود. همه چه از طرف ما چه از طرف تیم حریف به تصمیمات داور معترض بودند. این به خاطر این است که بازی مدیریت نمی‌شود. سازمان لیگ به فکر باشد تا بازی‌ها با چنین شرایط مواجه نشود. ما در نیمه اول کاملا سر بودیم و باید چندین گل می‌زدیم. اما در نیمه دوم بازی کاملاً از ریتم خارج شد.


حق نداری درباره من حرف بزنی


اینجا هر کسی می‌تواند از دید خودش هر صحبتی بکند ولی اگر بازی ما ضد فوتبال بود، پس آنها چه کار کردند؟ یک چیزی مثل فوق ضد فوتبال. یزدی کم لطفی کرده است. او حق ندارد راجع من صحبت کند. بازی در نیمه دوم اصلا ریتم نداشت. داور نمی‌توانست بازی را اداره کند. تیم حریف چه کار کرد که ما نکردیم؟ یک بازی یکنواخت و به هم ریخته را شاهد بودیم.


ایده های متفاوت در حمله


او در پایان در مورد دو مهاجمه بازی کردن تیمش هم گفت: ما در نیمه اول خوب بودیم. این اولین بازی‌ای بود که می‌خواستیم در خط حمله با ایده‌های متفاوت بازی کنیم. سعی می‌کنیم روی این موضوع هم بیشتر کار کنیم.

دیدگاه‌ها