کد خبر : 1550267 | 09 شهریور 1397 ساعت 09:53 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد از کرانچار از سوی سرمربی تیم ملی نوجوانان!

تیم ملی امید در بازی های آسیایی جاکارتا برای اینکه در گروه اول نشود و به تیم ملی کره جنوبی نخورد بازی با میانمار را به اصطلاح فوتبالی ها شل گرفت!

انتقاد از کرانچار از سوی سرمربی تیم ملی نوجوانان!

به گزارش "ورزش سه"، میانمار هم از این فرصت استفاده کرد و شکست بدی را به تیم ملی تحمیل کرد. امیدها بعد از این بازی بود که فهمیدند میانمار در حالت عادی هم تیم خوبی است و شکست دادن این تیم کار سختی است. 


حالا بعد از گذشت چند روز این ماجرا عباس چمنیان، سرمربی تیم ملی جوانان می گوید مصلحت اندیشی در قاموس مربیگری او جایی ندارد. این حرف ها به واقع نوعی انتقاد از کرانچار است.


سرمربی تیم ملی نوجوانان در این باره می گوید: « در رده‌های پایه ملاحظه‌گری و مصلحت اندیشی و این مسائل جایی ندارد، چرا که بازیکنان باید با روح جوانمردانه آشنا شوند و این مهم را در خود رشد دهند. علاوه بر این هیچ هواداری از مصلحت‌اندیشی در فوتبال استقبال نمی‌کند. برای همین ما با تمام قوا مقابل کاستاریکا به میدان رفتیم و 3 بر صفر هم پیروز شدیم، آنهم در حالی که اگر ملاحظه می‌کردیم می‌توانسنیم در مرحله بعد با مکزیک بازی نکنیم. البته درباره تیم امید نمی‌توانم قضاوت کنم، چراکه آنها فلسفه کاری خودشان را دارند.»


تیم ملی نوجوانان با مربیگری عباس چمنیان در جام جهانی نوجوانان عملکرد شایسته ای داشت و در مرحله یک چهارم نهایی بود که با شکست در برابر اسپانیا از دور بازی ها کنار رفت. پیروزی شگفت انگیز این تیم در برابر آلمان یکی از بهترین نتایج تاریخ فوتبال ایران بود.

دیدگاه‌ها