کد خبر : 1550293 | 09 شهریور 1397 ساعت 11:23 | 62.4K بازدید | 0 دیدگاه

مقصد محمدرضا اخباری در لیگ برتر کجا است؟

دروازه بان پیشین سایپای تهران مد نظر چند تیم لیگ برتری قرار دارد و طی روزهای آینده تیم جدیدش را انتخاب خواهد کرد.

مقصد محمدرضا اخباری در لیگ برتر کجا است؟

به گزارش "ورزش سه"،‌ محمدرضا اخباری در سال‌های گذشته یکی از نام‌های مطرح دروازه‌بانی فوتبال ایران بوده است. او که تا چند ماه قبل پای ثابت اردوهای تیم ملی بود، در بازگشت به سایپا با مسئولان و کادرفنی این باشگاه به اختلافاتی خورد و نتوانست بازی‌های خوبش در تراکتورسازی را تکرار کند.


اخباری بعد از کش و قوس های فراوان در نهایت با بخشیدن طلبش از باشگاه سایپا و پذیرفتن برخی شروط دیگر از مسئولان سایپا که طی یکسال گذشته بسیار اذیتش کردند فسخ قراردادش را دریافت کرد تا به عنوان بازیکن ازاد بتواند به هر تیمی می‌خواهد برود.


در چنین شرایطی اخباری با چند پیشنهاد لیگ برتری مواجه شده است. بی تردید محبوبیت اخباری نزد هواداران تراکتورسازی بر هیچ کس پوشیده نیست و از زمانی که او قراردادش را فسخ کرده در فضای مجازی هواداران سرخپوش نسبت به جذب این دروازه‌بان باتجربه ابراز علاقه کرده‌اند. 


از این رو فولاد خوزستان که چندی قبل هم برای جذب اخباری پیش قدم شده بود و با باشگاه سایپا به توافق نرسید دوباره به سراغ این دروازه‌بان آمده و مذاکراتی را با او انجام داده است. در این باره حتی فولادی‌ها می‌خواستند ابراهیم عالمه را جذب کنند اما اولویت را به اخباری داده‌اند تا اگر بتوانند او را به خدمت بگیرند از جذب دروازه‌بان سوری منصرف شوند.


ضمن اینکه نساجی مازندران هم در صورتی که حامد لک از این تیم جدا شود، به جمع مشتریان دروازه‌بان سابق تیم ملی اضافه خواهد شد.


در این شرایط باید منتظر ماند و دید که اخباری در نهایت کدام تیم را انتخاب می‌کند و آیا می‌تواند به روزهای اوج خودش در تراکتورسازی و تیم ملی برگردد یا خیر.

دیدگاه‌ها