کد خبر : 1550342 | 09 شهریور 1397 ساعت 14:45 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

نقل و انتقالات ما تمام شد

لوپتگی: علاقه ای به صحبت در مورد رونالدو ندارم

غیبت رونالدو در مراسم اهدای جوایز بهترین های سال یوفا، بازتاب فراوانی در رسانه های اروپایی داشت.

لوپتگی: علاقه ای به صحبت در مورد رونالدو ندارم

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها شب گذشته همه جوایز سال را درو کردند و در نهایت مودریچ نیز با غلبه بر رونالدو، بهترین بازیکن سال شد. این انتخاب با اعتراض اطرافیان رونالدو و به خصوص ایجنت او(مندس) روبرو شد.

 

 

1332411

 

 

لوپتگی در نشست خبری بازی با لگانس، در مورد اعتراض مندس و انتخاب مودریچ به عنوان بهترین بازیکن سال یوفا گفت:« هرگز در مورد اظهارنظرهای شخصی صحبت نکرده ام و قرار نیست در مورد حرف های مندس نیز واکنشی از من ببینید. به خاطر لوکا بسیار خوشحالدم و او به شایستگی این عنوان را کسب کرد. با اینکه من برای جوایز فردی اهمیت خیلی زیادی قائل نیستم اما باید بگویم که اکثریت با انتخاب مودریچ موافق هستند.

خوشبختانه همه جوایز نیز به بازیکنان رئال رسید و این نشان می دهد که فصل گذشته، فصل موفقی برای باشگاه بود. البته این جوایز مربوط به گذشته است و دیگر باید به زمان حال فکر کرد.»

 

 

1332415

 

 

غیبت رونالدو در مراسم:« علاقه ای به صحبت در این مورد ندارم و برای اینکه بخواهم در مورد مراسم شب گذشته حرف بزنم، بیش از اندازه بی میلم. تنها توجه من به بازی فردا برابر لگانس است. اینکه رونالدو در مراسم حضور نداشت و اتفاقات دیگر مراسم، در کنترل من نیستند.»

 

لگانس:« درست است که آنها از دو بازی قبلی یک امتیاز کسب کرده اند ولی شایسته کسب هر 6 امتیاز بودند. لگانس نسبت به فصل گذشته تیم قدرتمندتری در اختیار دارد و قطعا بازی ساده ای پیش رو نداریم.»

 

گلر اصلی:« فردا متوجه خواهید شد. دروازه بان های خوبی در اختیار دارم ولی فقط یکی می تواند از ابتدا به میدان برود. این به آن معنا نیست که اعتماد من به دو دروازه بان دیگر بالا نیست. تصمیمی خواهم گرفت که به نفع تیم باشد. در این زمینه خیالم راحت است و خوشحالم که گلرهای مطمئنی در اختیار دارم.»

 

شرایط رئال:« مدت هاست کنار هم در حال تمرین کردن هستیم ولی واضح است که برای رسیدن به بهترین فرم، هنوز باید بیشتر کار کنیم. تیم در حال منسجم تر شدن است و مسیر درستی را طی می کنیم.»

 

نقل و انتقالات:« با جذب ماریانو، کار ما در نقل و انتقالات تمام شد و دیگر فعالیتی در روز پایانی نخواهیم داشت.»

 

 

دیدگاه‌ها