کد خبر : 1550353 | 09 شهریور 1397 ساعت 15:42 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل تعویض زودهنگام بختیار توسط قلعه‌نویی

روز گذشته در دیدار برابر پارس جنوبی جم بختیار رحمانی در اولین حضور فیکس خود در ترکیب سپاهان، خیلی زود تعویض شد تا ساسان انصاری به مانند گذشته جای او را بگیرد.

دلیل تعویض زودهنگام بختیار توسط قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته و در دیدار دو تیم سپاهان و پارس جنوبی جم از دقیقه 20 گذر نکرده بودیم که ساسان انصاری برای تعویض از سوی امیرقلعه نویی فراخوانده شد. وقتی تابلوی تعویض بالا آمد شماره بختیار رحمانی دیده شد و این بازیکن که برای اولین مرتبه در ترکیب سپاهان به صورت فیکس وارد زمین شده بود، جای خود را به بازیکن دیگری داد.


سرمربی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس پس از بازی اعلام کرد که بختیار رحمانی یک توپ را ثانیه هایی پیش از دریافت گل زودهنگام لو داده است؛ در واقع ماجرا از این قرار بود که بختیار رحمانی چند ثانیه پیش از دریافت گل، در درگیری محمد ایران پوریان با سیف اللهی هافبک پارس جم با سوت هایی هواداران که نزدیک به زمین بازی هستند، به گمان خطا می ایستد و این توپ به مالکیت گلر پارس جنوبی جم درمی آید؛ در ادامه حمله تیم میزبان از سمت راست به سعید محمدی مهر می رسد و گل اول بازی ثبت می شود.


در واقع امیرقلعه نویی خیلی زود متوجه شد که باید نفرات خود را در سیستم خود تغییر دهد؛ در آغاز بازی طلایی پوشان مانند گذشته با سیستم 3-3-4 بازی می کردند ولی بختیار رحمانی در مرکز میدان حاضر شده بود و سجاد شهباززاده به سمت چپ خط هجومی سپاهان منتقل شد تا پس از 5 بازی به عنوان وینگر چپ بازی کند؛ اما با گلی که طلایی پوشان در دقیقه 2 دریافت کردند، امیرقلعه نویی تصمیم به تعویض زودهنگام گرفت.


با تعویض بختیار و ورود ساسان بار دیگر قلعه نویی نفرات خود را مانند بازی های قبل آرایش داد و سجاد هم به میانه زمین منتقل شد.


این سیستم خیلی زود هم جواب داد و ایران پوریان موفق شد 6 دقیقه پس از تغییر سیستم گل تساوی را به ثمر برساند و در ادامه بازی هم مانند بازی های گذشته سپاهانی ها موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کردند.

دیدگاه‌ها