کد خبر : 1550375 | 09 شهریور 1397 ساعت 18:30 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

تعویض دقیقه 20 سخت بود؛

رحمانی: ایستادم چون فکر کردم داور سوت زده!

بختیار رحمانی هافبک تیم فوتبال سپاهان می گوید که برای هماهنگی بیشتر با تیم نیاز دارد که بیشتر در ترکیب قرار بگیرد.

رحمانی: ایستادم چون فکر کردم داور سوت زده!

 

بختیار رحمانی هافبک تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص دیدار روز گذشته برابر پارس جنوبی جم که با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت، گفت: بازی با پارس جم شرایط خاص خودش را دارد، چون هواداران خیلی خوبی دارند و تیم خوبی هم هستند. در این بازی ما خیلی موقعیت از دست داریم. به نظرم باید می بردیم. خوشبختانه توانستیم در دقایق آخر مساوی کنیم تا حداقل یک امتیاز از این بازی بگیریم.
رحمانی که در دقیقه 20 با تصمیم امیرقلعه نویی از زمین مسابقه بیرون کشیده شد، در مورد این موضوع می گوید: شاید برای بازیکنی مثل من سخت باشد که در دقیقه 20 تعویض شوم. ما آمده ایم که به تیم کمک کنیم و هر طور سرمربی بخواهد این کار را می کنیم.


هافبک سابق فولادخوزستان و استقلال تهران در مورد صحنه گل اول بازی که امیرقلعه نویی نیز در کنفرانس خبری پس از بازی در مورد آن صحبت کرد، توضیح داد: دیروز صحنه ای در ثانیه های ابتدایی بازی پیش آمد که ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید؛ هواداران سوت می زدند، فکر کردم داور خطا گرفته؛ در همین لحظه توپ را بردند. صحنه ای که اتفاق افتاد خیلی شبیه خطا بود و به خاطر همین دچار اشتباه شدم. این موضوع هم خیلی جاها اتفاق می افتد. البته بعد از اینکه توپ لو رفت، پاس های زیادی رد و بدل شد تا گل اول را خوردیم. بعد از آن صحنه  و گل هم یک سری اتفاقات افتاد که من تعویض شدم.


رحمانی ادامه داد: وقتی تیم گل می خورد همه مقصرند؛ به نظرم ولی گلی که خوردیم ربطی به اشتباه من نداشت. شرایط بازی همیشه دشوار است شاید عدم تمرکز باعث شد تا سوت هواداران را اشتباه بگیرم چون خیلی هم به زمین نزدیک بودند البته من فکر کردم که خطاست چون صحنه خیلی به گول زننده بود. بعد از اینکه توپ به جاهای مختلف رفتیم، گل خوردیم.


هافبک هجومی سپاهان اینگونه حرف هایش را ادامه داد: البته من به تصمیم امیرخان احترام می گذارم و قلبا ایشان را دوست دارم.  الان جایی که بازی می کنم پست من نیست ولی برای موفقیت تیم هر جا امیرخان بخواهد بازی می کنم.  در حال حاضر تیم ما شماره 10 نداریم و پست اصلی من آن جا است؛ البته هیچ مشکلی نیست و فکر می کنم زمان که بگذرد درست می شود؛ باید تلاش کنم که برای تیم مثمر ثمر باشم. من امیرخان را خیلی خوب می شناسم و امیرخان هم بازی من را می شناسد. من نیاز به بازی کردن دارم تا هر چه زودتر با تیم هماهنگ شوم و امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر بیافتد.


رحمانی که در مقابل پارس اولین حضور فیکس خود را با سپاهان تجربه کرد، در این مورد بیان کرد: بله برای من جای حوشحالی دارد ولی بعد از آن صحنه گفتند امیرخان گفتند تعویض کنم و من هم چیزی نگفتم و تعویض کردند. فوتبال 90 دقیقه است شاید بازیکن توی یک دقیقه خودش را نشان می دهد. در کل من به این تصمیم احترام می گذارم؛ امیرخان کارش را بلد است؛ بالاخره فوتبال است و این چیزها طبیعی است.


هافبک سابق تراکتورسازی و تیم ملی در مورد نمایش سپاهان تا اینجای فصل و قرار گرفتن در رتبه دومی اظهار داشت: با اینکه 2-1 عقب بودیم می توانستیم ببریم. از هوادارن هم تشکر می کنم که مثل همیشه حضور داشتند و  از هواداران پارس جنوبی جم هم تشکر می کنم که خوب مهمان نوازی کردند.  این دو تا بازی متاسفانه نتوانستیم شش امتیاز را بگیریم. می توانستم برنده باشیم ولی موقعیت های زیادی در این دو بازی از دست دادیم ولی در بازی های آینده قطعا جبران می کنیم.


رحمانی در پایان در خصوص اینکه تا اینجا سپاهان بازی های سختی داشته، عنوان کرد: نه احساس می کنم بازی های سخت ما بعد از تعطیلات شروع می شود ولی این تعطیلات به نظرم به تیم ما کمک می کند.

دیدگاه‌ها