کد خبر : 1550369 | 09 شهریور 1397 ساعت 17:52 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش والورده به قرعه دشوار بارسا در لیگ قهرمانان

روز گذشته و پس از انجام قرعه کشی دور گروهی لیگ قهرمانان مشخص شد که بارسا باید به مصاف تاتنهام، اینتر و آیندهوون برود.

واکنش والورده به قرعه دشوار بارسا در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در اولین بازی باید به مصاف پی اس وی آیندهوون در نوکمپ برود. آبی و اناری ها بی تردید در گروه مرگ رقابت ها قرار گرفته اند.

 

 

1326330

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در واکنش به این قرعه دشوار به بارسا تی وی گفت:« در گروه دشواری قرار گرفتیم و احتمالا گروه مرگ رقابت ها. هیچ کدام از حریفان مان به ما اجازه نفش کشیدن نیز نخواهند داد. از جو ورزشگاه ها گرفته تا سطح بالای شان، نشان می دهد که ما چه کار دشواری پیش رو داریم ولی از جهت دیگر، این یک گروه جذاب است با تیم هایی با تاریخچه بزرگ که مصاف با آنها به ما انگیزه و شور و حال زیادی خواهد داد.»

 

والورده ادامه داد:« تاتنهام تیم بزرگی است و در سال های اخیر به یکی از قدرت های انگلیس تبدیل شده است. آنها یکی از قرعه های دشواری بودند که می توانستند به ما برخورد کنند و از لحاظ فنی و قدرت فیزیکی در سطح بالایی قرار دارند. آیندهوون نیز همواره در مراحل گروهی لیگ قهرمانان حضوری فعال دارد و در سال های اخیر، عملکرد درخشانی داشته است.

در مورد اینتر هم باید بگویم که هرچند پس از سال ها به لیگ قهرمانان بازگشته است اما مثل تمام تیم های ایتالیایی، حریف دشوار و سختی محسوب می شود.»

 

سرمربی بارسا در پایان افزود:« اینکه بازی اول و آخرمان در خانه خواهد بود، می تواند یک مزیت باشد. ضمن اینکه بازی اول ما در ساعت 18.55 خواهد بود که ساعتی غیرمعمول است. امیدوارم هواداران با حمایت حداکثری، ما را رو به جلو سوق بدهند.» 

دیدگاه‌ها