کد خبر : 1550371 | 09 شهریور 1397 ساعت 17:11 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

زمان ورود ستاره ایرانی به تمرینات اعلام شد

ریدینگ در پی مجوز کار و ویزای سفر عزت الهی

باشگاه ریدینگ تلاش برای دریافت مجوز کار و ویزای ورود ستاره ایرانی به انگلیس را آغاز کرد.

ریدینگ در پی مجوز کار و ویزای سفر عزت الهی

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت الهی ملی پوش 21 ساله باشگاه روستوف دومین ستاره ایران بعد از علیرضا جهانبخش لقب گرفت که در پنجره تابستانی راهی فوتبال جزیره شد تا با پوشیدن پیراهن آبی ریدینگ تنها ایرانی حاضر در چمپیون شیپ لقب بگیرد.


ملی پوش ایرانی که با قراردادی قرضی از روستوف راهی شهر ریدینگ شد، زمان ورودش به کمپ تمرینی و استارت با هم تیمی های جدیدش از سوی سران باشگاه مشخص و اعلام شد.


سعید عزت الهی که در تمرینات روستوف حاضر بود بعد از امضای قرارداد با ریدینگ این شهر را به مقصد تهران ترک کرد تا در اردوی آماده سازی تیم ملی ایران حاضر شود. او که یکی از کلیدی ترین مهره های کارلوس کی روش در جام ملت های آسیا خواهد بود از همین رو در اردوی پیش رو نیز یکی از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی خواهد بود.


طبق هماهنگی های به عمل آمده قرار است بعد از بازی ایران با ازبکستان در روز بیستم شهریورماه تاشکند را به مقصد لندن ترک سپس راهی شهر ریدینگ در جنوب شرقی پایتخت انگلیس شود و برای اولین بار به تمرینات ریدینگ اضافه شود تا خود را برای چالش جدید آماده کند.


کلمنت سرمربی ریدینگ با تایید این موضوع گفت:« هیجان زیادی دارم تا از نزدیک با این بازیکن جوان کار کنم. او با وجود 21 سال سن از تجربه بین المللی فوق العاده ای برخوردار است و حضورش می تواند کلاس متفاوتی به میانه میدان ما ببخشد».


در همین حال مدیراجرایی باشگاه ریدینگ از تکمیل مدارک خرید ایرانی و ارسال آن به اتحادیه فوتبال انگلیس خبر داد و مدعی شد تلاش ها برای دریافت مجوز کار سپس ویزای سفر عزت الهی به جزیره آغاز شده است تا این بازیکن مشکلی برای اضافه شدن به تمرینات و بازی های ریدینگ نداشته باشد.

 

دیدگاه‌ها