کد خبر : 1550385 | 09 شهریور 1397 ساعت 17:48 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانس‌ترین خارجی هفته؛ ماریون فرناندز

هافبک – مهاجم برزیلی ذوبی ها را می توان بدشانس ترین بازیکن خارجی در بازی های هفته ششم دانست. او در دقایق پایانی می توانست ذوبی های فولادشهر را خوشحال کند.

به گزارش "ورزش سه"، ماریون فرناندز یکی از دو بازیکن خارجی است که این روزها با پیراهن تیم ذوب آهن به میدان می روند. این هافبک – مهاجم برزیلی که از ابتدای لیگ هجدهم به عضویت تیم اصفهانی درآمد هم برای این تیم گل زده است و هم توانسته گلسازی کند. او در دیدار روز گذشته تیمش توانست با یک ارسال بی نقص موقعیت خوبی برای ذوبی ها مهیا کند تا تنها گل این تیم به ثبت برسد.


اما در ادامه بازی و در وقت های تلف شده ماریون می توانست برای دومین بار ارزش بالای خود را در این بازی به نمایش بگذارد اما به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد. او که با گذر از یار روبرو توانست خود را به محوطه جریمه پدیده برساند اما پس از برخورد با مدافع دیگری مشهدی ها سرنگون شد و توپ را از دست بدهد. هر چند پس از این اتفاق و عدم توجه داور به نقطه پنالتی، بازیکنان و نیمکت نشینان ذوب آهن اعتراض شدیدی را به داور میدان داشتند اما هر آنچه که بود این موقعیت از دست ماریون رفت و او نتوانست روز خوب خود را به دست آوردن یک پنالتی کامل کند.


هافبک برزیلی ذوبی ها پس از این نیز توانسته بود با حضور در ترکیب اصلی تیم دو بار گلزنی کند.

 


عکس: علی خدایی

دیدگاه‌ها