کد خبر : 1550411 | 09 شهریور 1397 ساعت 19:32 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

پست ویژه مالک ابومسلم در حمایت از یاران یحیی

اتحاد خراسانی ها برای موفقیت پدیده

مالک تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم در پستی به حمایت از پدیده خراسان پرداخته و هواداران فوتبال خراسان را به حضور در ورزشگاه امام رضا(ع) دعوت کرد.

اتحاد خراسانی ها برای موفقیت پدیده

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بردهای پیاپی پدیده در لیگ‌برتر با همراهی چهره‌هایی چون شهردار مشهد، فرماندار، شورای شهر و قاضی حیدری معاون دادستان و ... همراه شده و اتحاد کم سابقه‌ای را در سطح استان به همراه داشته، محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان نیز در پستی ویژه در صفحه شخصی خود با تمجید از نتایج اخیر پدیده از هواداران فوتبال خراسان خواست تا این تیم را در بازی‌های خانگی خود در لیگ‌برتر همراهی کرده و نگذارند امتیازی از ورزشگاه امام رضا(ع) به سود حریفان خارج شود.


در بخش‌هایی این پست که با گلایه از تقسیم ناعادلانه بودجه میان تیم‌های مشهدی و سایر استان‌ها آغاز شده آمده است :« ... دمتان گرم که پرچم مشهد را در اصفهان برافراشته کردید... عزیزان بازی دیروز شما هم مرا خوشحال کرد و هم در مقطعی بر بی کسی فوتبال خراسان اشک ریختم چراکه ما مشهدی‌ها نباید از امکانات مشابه استفاده کنیم؛ مگر نه اینکه مشهد امام رضا و آستان قدس بفرموده رهبر فقیدمان مرکز ایران است، آیا این پشتیبانی لایق مردم این دیار هست؟ مسئولین دریابید و نگذارید تیم‌های شهر امام رضا (ع) مشهور به نداری و فقر باشند. به پاس این دلاوری‌ها ضمن تبریک به همه فوتبال دوستان مشهد و تبریک ویژه به آقای وطنخواه عزیز، یحیی خان گل‌محمدی و همه زحمتکشان در این باشگاه همه با هم ورزشگاه امام رضا(ع) را پر می‌کنیم و نخواهیم گذاشت امتیازی از مشهد بیرون برود؛ پس وعده همه ما بازی با تراکتورسازی، ورزشگاه امام رضا (ع)؛ یا حق.»


گفتنی است پیش از این، حمایت هواداران فوتبال خراسان از تیم‌های آبی و قرمز پایتخت، دل تیم‌های خراسانی را به درد آورده است اما با نتایج اخیر پدیده و تداوم بالانشینی آنها جدول، باسابقه‌تر شدن در لیگ‌برتر و حمایت همه جانبه مسئولان و تماشاگران در بازی‌های اخیر، پیش‌بینی می‌شود تابوی حمایت از آبی و قرمز در استادیوم مشهد به زودی، به طور کامل شکسته خواهد شد.

دیدگاه‌ها