کد خبر : 1550440 | 10 شهریور 1397 ساعت 01:00 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

میلان 2-1 آ اس رم: پیروزی روسونری در 90+5

میلان در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 2-1 آ اس رم را شکست بدهد.

میلان 2-1 آ اس رم: پیروزی روسونری در 90+5

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گنارو گتوزو که هفته قبل مقابل ناپولی برتری 2-0 را با شکست 3-2 عوض کردند، در دیدار امشب توانستند در آخرین ثانیه های بازی به یک پیروزی باارزش برسند. 

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بر بازی مسلط بودند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه رم ایجاد کنند. پس از آن نوبت بازیکنان میهمان بود که توپ و میدان را در اختیار بگیرند اما آنها نیز توفیق چندانی نداشتند.

در دقیقه 18، میلانی ها اولین موقعیت جدی شان را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما ضربه گونسالو ایگواین را دروازه بان رم مهار کرد.

برتری میلان ادامه داشت و بازیکنان این تیم در بیشتر لحظات بازی، توپ را در اختیار داشتند اما در ایجاد موقعیت چندان موفق نبودند تا اینکه سرانجام در دقیقه 40 توانستند به گل برسند. حرکت خوب ریکاردو رودریگز از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه رم، با ضربه تمام کننده فرانک کسیه همراه شد و میلان پیش افتاد.

 

1332714

 

در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم این میلانی ها بودند که تیم برتر میدان بودند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.
 

در نیمه دوم هم میلان شروع بهتری داشت و چیزی نمانده بود که در دقیقه 52، ایگواین برای بار دوم دروازه رم را باز کند اما حضور به موقع کولاروف، دروازه این تیم را نجات داد.

یک دقیقه بعد، روی یک ضدحمله، الشعراوی صاحب یک موقعیت خوب شد اما حضور به موقع دوناروما، دروازه میلان را نجات داد.

حملات رم ادامه پیدا کرد و این تیم صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه دیگر شد تا اینکه سرانجام در دقیقه 59 به گل رسیدند. روی یک ارسال به محوطه جریمه میلان، توپ در یک رفت و برگشت به فدریکو فاسیو رسید و او هم با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه روسونری فرستاد.

 

1332715

 

میلانی ها خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و در دقیقه 64، ایگواین توانست دروازه رم را باز کند اما داور بعد از استفاده از VAR،  به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و در دقیقه 77، این بار رمی ها بودند که توسط انزونزی به گل رسیدند اما باز هم ویدئوچک، این گل را مردود اعلام کرد.

در دقایق پایانی این میلانی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند و بیشتر بر بازی مسلط بودند تا اینکه سرانجام در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده به گل رسیدند. روی پاس در عمق عالی از ایگواین، پاتریک کوترونه با اولسن تک به تک شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه رم فرستاد تا میلان به سه امتیاز حساس این دیدار خانگی برسد.

 

1332716

دیدگاه‌ها